וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ה-2:2 הנהדר, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד תוקפות: "השופט קיפח אותנו"

כל אחת מהקבוצות משוכנעת כי השיפוט פגע בה ב-2:2 הנהדר בפלייאוף הליגה האירופית. הקטלאנים התלוננו על פנדל שלא נשרק, טן האח טען לכרטיס אדום של קונדה

תקציר: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד נפרדו אתמול (חמישי) ב-2:2 אטרקטיבי, מלא אירועים ושערים במפגש הראשון בין השתיים במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. במשחק שנערך אצל הקטלאנים, מרכוס אלונסו העלה ליתרון, מרכוס רשפורד המשיך בכושר הפנטסטי שלו עם השוויון, ז'ול קונדה כבש שער עצמי וקבע מהפך, עד שראפיניה חתם את תוצאת הסיום.

לאחר שריקת הסיום, שני מאמני הקבוצות לחצו ידיים והתחבקו, אך מיהרו להגיע אל שופט המשחק, מאוריציו מריאני, בתלונות על שריקות שקבוצותיהם לא קיבלו.


חשש בברצלונה שפדרי ייעדר חודש, טן האח: "רמה של ליגת האלופות"
חורחה מסי: "הוא לא יחזור לבארסה". פ.ס.ז' לא תצא מגדרה כדי להשאירו
בכל זאת יישאר בלוס אנג'לס? הקליפרס החלו בשיחות עם ראסל ווסטברוק

זה היה פנדל ברור, איך אנחנו אמורים להרגיש שלא נשרק דבר כזה", אמר צ'אבי. "גם נגד אינטר בליגת האלופות הם לא שרקו לטובתנו, והנה עוד הפעם. אני לא יודע כבר מה זאת נגיעת יד שנחשבת פנדל. זה מדהים בעיניי קבלת ההחלטות הזאת".

מנגד, אריק טן האח תקף את ההחלטה לא לשלוף כרטיס אדום לקונדה ולהעניק פנדל לשדים האדומים: "זה היה רגע קריטי עבורנו במשחק ולא צפיתי בזה עדיין פעם נוספת, אבל אני לא יכול להבין איך רשפורד היה נופל ככה בקלות. הוא נגע בו, זה היה מגע ברור. אולי זה לא בטוח פנדל, אולי מחוץ לרחבה, אבל מאה אחוז עבירה וכרטיס אדום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

העבירה של קונדה

נגיעת היד של פרד

אחרי המפגש הנהדר בין שני מועדוני הפאר בברצלונה, השתיים יתמודדו על הכרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית בחמישי בשבוע הבא (22:00, 23.2) באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully