וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בברצלונה שפדרי ייעדר חודש, טן האח: "רמה של ליגת האלופות"

הקשר נפצע ולא יהיה בגומלין מול מנצ'סטר יונייטד, בו יחסרו הקטלאנים גם את גאבי המוצהב. צ'אבי על התנהגות ראפיניה: "לא כועס עליו"

תקציר: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

לברצלונה יש סיבה או שתיים לדאגה. הקטלאנים אמנם הצליחו להיחלץ מפיגור הערב (חמישי) כשחזרו ל-2:2 נגד מנצ'סטר יונייטד, במשחק בו כבר עלו ליתרון ולאחר מכן לא הצליחו לעצור את מרכוס רשפורד, אבל ככל הנראה בחודש הקרוב הם יחסרו את פדרי שנפצע בשלהי המחצית הראשונה.

ברצלונה הודיעה רשמית על פגיעה שספג פדרי בירך ימין ושרק לאחר שיעבור סדרת בדיקות ניתן יהיה להעריך את חומרת הפגיעה, אבל בתקשורת הספרדית כבר מדווח על הערכה ראשונית שנעה בין שלושה שבועות לחודש. פדרי לא יהיה בסגל הקבוצה בשבוע הבא באולד טראפורד בגומלין שבסופו המנצחת תעפיל לשלב 16 האחרונות בליגה האירופית וכנראה גם יחמיץ את המשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך נגד ריאל מדריד. בליגה הוא צפוי לחזור לאל קלאסיקו שייערך בעוד כחודש, אבל ספק אם יהיה כשיר למשחקים עד אז.

"זה האופי שדרוש לרמה הזאת": אוסקר גלוך הראה ניצוצות

מאמן ברצלונה צ'אבי עם פדרי. Josep LAGO, GettyImages
יצטרך להסתדר ללא פדרי בתקופה הקרובה. צ'אבי/GettyImages, Josep LAGO

אם לא די בכך, שחקן נוסף שיחמיץ את הגומלין בשבוע הבא זהו גאבי שספג כרטיס צהוב ועל כן לצ'אבי צפוי כאב ראש בכל הנוגע לקישור שאיתו יעלה באולד טראפורד ביום חמישי הבא. צ'אבי בסיום נשאל על כעסו של ראפיניה, שכבש והוחלף: "אני מבין אותו וזה בסדר גמור שהוא כעס אחרי שהוחלף, אבל כל מה שאני עושה הוא לטובת הקבוצה. הוא לא צריך להתנצל, זו גישה שאני אוהב. היה משחק יוצא מן הכלל ואני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים. אנחנו נצא למנצ'סטר בשבוע הבא במטרה להעפיל לשלב הבא".

מן העבר השני, מרכוס רשפורד הבקיע את שערו ה-14 ב-16 המשחקים שאליהם התייצבו השדים האדומים בכל המסגרות מאז החזרה מהמונדיאל ובסיום שיבח אותו מאמנו אריק טן האח: "הוא בכושר אדיר וכל הקרדיט מגיע לו, אבל כל הקבוצה עבדה ושיחקה מצוין היום. זו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו. ראינו שתי קבוצות התקפיות שהציגו יכולת ברמה גבוהה מאוד, יותר מאשר משחקים בליגת האלופות. זה הסתיים ב-2:2 ואנחנו יודעים שנצטרך להשלים את המשימה באולד טראפורד במשחק שאני בטוח שכולם ירצו לצפות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully