וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה מסי: "הוא לא יחזור לבארסה". פ.ס.ז' לא תצא מגדרה כדי להשאירו

הביקור של חורחה מסי בקטלוניה הצית גל שמועות, עד שהוא הבהיר: "לא שוחחנו עם לאפורטה". בינתיים בצרפת טוענים: השיחות עם פ.ס.ז' תקועות כי הצרפתים "לא מוכנים לשחזר את הקרקס עם אמבפה"

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

אוהדי ברצלונה ממשיכים לפנטז על היום בו ליאו מסי יחזור למועדון חייו, אבל נראה שהסיכויים שזה יקרה שואפים לאפס. ביקור חטוף של חורחה מסי, אביו של ליאו ומי שמשמש גם כסוכנו, הצית גל של שמועות בנוגע לאפשרות של קאמבק, אבל מסי האב התראיין בקצרה הערב (חמישי) לתקשורת הקטלאנית והבהיר: זה לא יקרה.

"אני לא חושב שמסי יחזור לברצלונה. התנאים פשוט לא מתאימים. למען האמת, לא שוחחנו עם לאפורטה ואפילו לא קיבלנו הצעה מברצלונה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
תמשיכו לפנטז. מסי בפרידה מבארסה/רויטרס

למרות הסחבת והקשיים במשא ומתן עם פריז סן ז'רמן, כל הסימנים מראים שהוא בדרך לחוזה חדש בבירת צרפת. בארגנטינה דיווחו הערב שהדיווחים על פיצוץ במשא ומתן בין מסי לפ.ס.ז' שגויים, ושלמרות ההתקדמות האיטית בשיחות, מסי צפוי להישאר. נציגים של מסי ושל פ.ס.ז' נפגשו וקבעו פגישה נוספת שצפויה להתקיים בימים הקרובים. פ.ס.ז' היא למעשה הקבוצה היחידה שמסי מנהל איתה משא ומתן נכון לעכשיו.

מצד שני, על פי דיווח באתר הצרפתי "RMC", עדיין יש תחושה של קיפאון בשיחות בין מסי לפ.ס.ז', ולמעשה הקבוצה הצרפתית לא מוכנה לעשות שום דבר יוצא דופן כדי לגרום לו להאריך חוזה. "אחרי הקרקס עם אמבפה בקיץ שעבר, פ.ס.ז' מבהירה שלא תתנהל באותה צורה עם מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully