וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן חוגג את יום הולדתו ה-60 עם תרומה בסך 10 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 19:37

אחד הספורטאים הגדולים בכל הזמנים, שיחגוג בעוד יומיים את יום הולדתו, החליט לבצע את התרומה הגדולה בתולדות עמותת Make-A-Wish, שעוזרת לילדים חולים במחלות קשות להגשים את חלומותיהם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

מייקל ג'ורדן יחגוג ביום שישי הקרוב את יום הולדתו ה-60, אך לצד המתנות שהוא עתיד לקבל, החליט אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה לחלק מתנה אחת בעצמו - ולא סתם מתנה.

ג'ורדן תרם היום (רביעי) לא פחות מ-10 מיליון דולר לעמותת Make-A-Wish, שעוזרת לילדים חולים במחלות קשות להגשים את חלומותיהם. זו התרומה הגדולה בתולדות הארגון, שפועל בישראל תחת השם "משאלת לב".

"ב-34 השנים האחרונות, היה כבוד גדול עבורי לעבור עם Make-A-Wish, ולעזור להביא חיוכים ושמחה לכל כך הרבה ילדים", אמר כדורסלן העבר האגדי. "לראות את הכוח שלהם בתקופות קשות בחייהם היה מעורר השראה".

וושינגטון "מתחילה להיראות כמו קבוצה". הבעיה: "אבדיה חזר לעמוד בפינה"
ניצחון מרשים לוושינגטון בפורטלנד, 18 דקות ו-2 נקודות בלבד לאבדיה
בשיניים: מילווקי שרדה מול בוסטון החסרה, וחגגה ניצחון 11 ברצף

ג'ורדן, המשמש כעת כבעלי שארלוט הורנטס, החל לעבוד עם העמותה ב-1989, והפך לשגריר רשמי מטעמה ב-2008. "ההשפעה שלו על הילדים ומשפחותיהם היא משנת חיים", אמרו אז בארגון.

"אני לא יכול לחשוב על מתנת יום הולדת טובה יותר, מלראות אחרים מצטרפים אלי כדי לדאוג שכל ילד יחווה את הקסם שבהגשמת החלום שלו", אמר MJ.

כוכב העבר, שלפי הערכות צבר למעלה מ-1.5 מיליארד דולר מקריירת המשחק ושלל עסקאות החסות עליהן חתם לאורך השנים, ידוע כפילנתרופ גדול. את 2 מיליון הדולר שהרוויח מסדרת הסרטים הדוקומנטריים The Last Dance, תרם לנזקקים למזון ברחבי שיקגו. בקיץ 2020 תרם באמצעות המותג שלו 100 מיליון דולר לארגונים שפועלים לשוויון ולצדק חברתי בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully