וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון "מתחילה להיראות כמו קבוצה". הבעיה: "אבדיה חזר לעמוד בפינה"

הוויזארדס חגגו את חזרת קייל קוזמה והטריו ההתקפי, פורזינגיס מעודד לקראת ההמשך, אבל אבדיה עלול להישאר מאחור: "שוב צופה מהצד". בינתיים המאמן שולח לו מסר אחרי עוד אינטראקציה מתסכלת עם השופטים: "זה קשה, אבל מצפה ממנו להעביר את זה"

וושינגטון ממשיכה להציג יכולת טובה, ולאט לאט אוגרת ניצחונות שמשאירים אותה חזק במאבק על הפלייאוף או הפלייאין. הבוקר (רביעי) הוויזארדס השיגו את אחד הניצחונות הכי מרשימים שלהם העונה - 101:126 על פורטלנד בחוץ - ועלו למאזן של 27 ניצחונות לעומת 30 הפסדים, שמבסס אותם במקום העשירי במזרח. זה היה הניצחון השלישי בארבעה משחקים עבור וושינגטון, כשגם בהפסד לגולדן סטייט אתמול הם לא היו רחוקים מניצחון.

הלילה הוויזארדס קיבלו זריקת אנרגיה מהחזרה של קייל קוזמה, שנעדר בשבועיים האחרונים בשל פציעה. הסמול פורוורד שנמצא בעונה הטובה בקריירה שלו מבחינה סטטיסטית, חזר חד מאוד והוביל את רשימת הקלעים של וושינגטון עם 33 נקודות לצד 9 ריבאונדים. יחד עם קוזמה, הוויזארדס נהנים ממה שהם כבר מגדירים כ"ביג ת'רי" - טריו התקפי שכולל את קוזמה, קריסטאפס פורזינגיס ובראדלי ביל. הלילה הטריו חיבר 80 נקודות משותפות, ולקח ביחד 50 זריקות מהשדה - כ-63% מסך הזריקות של וושינגטון.

"הקבוצות היריבות צריכות לבחור על מי לשים את השומר הכי טוב שלהן, ואז אחד מאיתנו או שניים מאיתנו פנויים יותר", אמר קוזמה בסיום. "אני חושב שכששלושתנו משחקים יחד, הקבוצות היריבות צריכות לבחור את הרעל שלהן. אנחנו לא דורכים אחד לשני על האצבעות, אנחנו עוזרים אחד לשני לפרוח".

גם פורזינגיס שקלע 28 נקודות, מעודד לקראת ההמשך. "קוז הופך את החיים של כולנו להרבה יותר קלים. הוא הביא אנרגיה, קליעה וריבאונד, וזה חשוב מאוד". לדבריו של פורזינגיס, "אנחנו מתחילים להיראות כמו קבוצה. גם בהפסדים, אנחנו נראים כמו קבוצה. אם נמשיך ככה, נוכל להיראות ממש טוב לקראת העונה הבאה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Amanda Loman, GettyImages
בעיקר עומד ומסתכל. אבדיה/GettyImages, Amanda Loman

אבל בכל מה שקשור לדני אבדיה, המצב החדש לא בהכרח מעודד. הלילה הוא קיבל 18 דקות בלבד וסיים עם שתי נקודות עם 1 מ-4 מהשדה, כולל 0 מ-2 מהשלוש. הוא גם חילק 3 אסיסטים והוריד 3 ריבאונדים, אבל נראה פאסיבי יותר בהשוואה לתקופה הטובה שלו בחודש האחרון. זה היה המשחק השני ברציפות של אבדיה עם מספר נקודות חד ספרתי, ובשני המשחקים הללו הוא חיבר 4 מ-14 בלבד מהשדה, ו-1 מ-8 מהשלוש. כמו כן, הוא לא הגיע בשני המשחקים הללו לעונשין, אחרי שבמשחק קודמים סחט עבירות והגיע לקו בתדירות גבוהה. כעת גם בארצות הברית מתחילים לתהות האם שני המשחקים האחרונים מסמנים תחילתה של מגמה מדאיגה עבור אבדיה.

"ניצחון יפה של הוויזארדס, אבל יש משהו אחד שאני לא מבין: משחק אחד נותנים לאבדיה יותר כדורים ומאפשרים לו להיות חלק מרכזי מהתקפה, ועכשיו שוב מעמידים אותו בפינות כדי לצפות במשחק מהצד? נמאס מווס אנסלד ג'וניור, אין לו מושג", כתב אחד הבלוגרים המסקרים את הוויזארדס.

אבדיה עצמו שוב היה מרוכז לפרקים גם בשופטים, אחרי ששוב לא קיבל שריקה לעבירה כשחשב שהוא ראוי לכך. בארצות הברית יש מי שמודה שאבדיה עדיין לא מקבל כבוד מהשופטים, והלילה הוא נראה מנהל שיחה ערה עם אחד מהם ברבע הראשון, ומסיים אותה כשהוא מתוסכל וכעוס.

"קשה לפעמים לא לקבל את היחס שאתה רוצה או צריך לקבל מהשופטים", אמר עוד לפני המשחק מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור כשנשאל על כך, ושלח מסר לאבדיה. "יש החלטות שצריכות להתקבל בשניות. אני תמיד רוצה שהחבר'ה שלי יילכו אגרסיבי לסל, ובין אם זה מסתיים בעבירה או לא - צריך לעבור את זה ולהמשיך לשחק. יהיו קבוצות שישחקו יותר אגרסיבי, וצריך להיות מוכנים להיאבק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully