וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מרשים לוושינגטון בפורטלנד, 18 דקות ו-2 נקודות בלבד לאבדיה

קייל קוזמה חזר בסערה עם 33 נקודות שסידרו לוויזארדס 101:126 גדול על לילארד (39) וחבריו. אבדיה סיים משחק שני רצוף בחד ספרתי, ושוב נשאר מתוסכל מהשופטים

וושינגטון ממשיכה לשמור על כושר מצוין, בזמן שדני אבדיה מתקשה לשמור על יציבות. הוויזארדס רשמו הבוקר (רביעי) ניצחון מרשים מאוד, 101:126 בפורטלנד על דמיאן לילארד הלוהט, והם כבר סופרים שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, ששווים פער של משחק מעל שיקגו במקום ה-10 במזרח, עם מאזן 30:27.

יחד עם זאת, מנקודת המבט הצרה של דני אבדיה, זה היה ערב מתסכל למדי. אבדיה ראה את קייל קוזמה חוזר אחרי קרוב לשבועייים, מתפוצץ עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים, ומשאיר לו פירורי דקות. אבדיה עלה מהספסל ל-18 דקות בלבד, זרק רק ארבע פעמים מהשדה (הכי מעט שלו מתחילת ינואר) וסיים עם שתי נקודות (1 מ-4 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש) לצד 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים ואיבוד כדור אחד. דווקא אחרי סדרה של משחקים מצוינים בהם נראה היה שאבדיה מבסס את מעמדו בקבוצה ועושה קפיצת מדרגה ברמה הסטטיסטית, בשני המשחקים האחרונים הוא ירד למספר נקודות דו ספרתי, וחיבר בשניהם 4 מ-14 בלבד מהשדה ו-1 מ-7 מהשלוש, כשהוא כלל לא מגיע לקו העונשין.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Lachlan Cunningham, GettyImages
חוסר יציבות מטריד. אבדיה/GettyImages, Lachlan Cunningham

הוויזארדס הופיעו למשחק בידיעה שרק התעלות התקפית תסדר להם ניצחון מול לילארד הלוהט, שקלע למעלה מ-38 נקודות בממוצע בעשרת המשחקים הקודמים. למזלם, זה בדיוק מה שקרה. קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס השתלטו על ההתקפה בשלב מוקדם, ולמרות עוד משחק מצוין של לילארד, הוויזארדס ירדו להפסקה ביתרון קטן של נקודה (כשבתווך אבדיה מתלונן שוב על השופטים, אחרי שלטענתו פספסו שתי עבירות שבוצעו עליו). רבע שלישי פנטסטי של 22:38 העניק להם יתרון בטוח, והם הצליחו לשמור עליו עד הסיום.

קוזמה הצטיין כאמור עם 33 נקודות לצד 9 ריבאונדים, לקריסטאפס פורזינגיס היו 28 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ובראדלי ביל הסתפק ב-19 נקודות באחוזים סולידיים (7 מ-15 מהשדה). את הבלייזרס הוביל דמיאן לילארד עם 39 נקודות (14 מ-30 מהשדה, 5 מ-17 מהשלוש) לצד 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים על 6 איבודים. קם רדיש הוסיף 18 ולאנפרני סיימונס שלהט בניצחון האחרון על הוויזארדס היו 17, אבל הבלייזרס ממשיכים לא לנצל את התקופה הלוהטת של לילארד, וספגו הפסד שלישי בחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully