וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של קלופ, סלאח: "בייצ'טיץ' השחקן הכי טוב שלנו"

מנג'ר ליברפול שחרר המון לחץ: "מאוהב בקהל הזה, אעשה עבורם הכל - מלבד להתפשט". הכוכב המצרי החמיא לילד הפלא, שהודה: "זה מדהים"

תקציר: ליברפול - אברטון 0:2/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, חגגה אמש (שני) ליברפול ניצחון ליגה ראשון ב-2023, כשגברה על היריבה האהובה עליה אברטון 0:2 בדרבי של מרסיסייד. הקבוצה של יורגן קלופ חיכתה 46 יום מאז ניצחון הפרמיירליג הקודם שלה, ומאז שנת 2000, היא עומדת על 27 ניצחונות, 20 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים בלבד בדרבי. מוחמד סלאח כבש ראשון (36), קודי גאפקו חתם (49) עם שער בכורה באדום.

יורגן קלופ חגג עם שריקת הסיום. היה זה ניצחונו ה-250 במועדון, במשחקו ה-414 - אף מאמן אחר לא עשה זאת מהר יותר בתולדות המועדון המפואר (ביל שנקלי, למשל, נזקק ל-472 משחקים).

"היתה הקלה עצומה", הודה המנג'ר. "מה שהקהל היה מבקש ממני לעשות הלילה, כנראה שהייתי עושה - מלבד להתפשט. חשבתי שההופעה שלנו היתה אחת הטובות שהיו לנו בתקופה האחרונה. שני השערים היו נהדרים, ראיתי יחידה מלוכדת שנלחמה. אני מאוהב בקהל הזה על מה שהם עשו הערב"

כאב ראש למנצ'סטר יונייטד לקראת ברצלונה, זאביצר יישאר מעבר לקיץ?
אינטר שמטה נקודות, לוקאקו התווכח עם בארלה: "תפסיק, בן ז*נה"
אמבפה בסגל לבאיירן, גאלטייה: "נקשיב לו ונקבל את ההחלטה החכמה ביותר"

כמה לחץ השתחרר אצל יורגן קלופ

"זה ניצחון ענק עבורנו", הודה מוחמד סלאח. "היה לנו שבוע להתכונן, השחקנים היו כל כך נלהבים וכבר לא יוכלו לחכות לשריקת הפתיחה. אני מקווה שזו התחלה חדשה עבורנו. היה לנו קצת מזל, אבל המזל מגיע כשעובדים קשה". על סטפן בייצ'טיץ' הצעיר ששוב קיבל קרדיט אמר הכוכב המצרי: "הוא שחקן נהדר ואדם נהדר, מאז שהוא התחיל לשחק עבורנו הוא כנראה השחקן הכי טוב שלנו. אני מקווה שהוא ימשיך לשחק עם הביטחון הזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בייצ'טיץ' עצמו, שקיבל ציון 9 ב"ליברפול אקו" - יותר מכל שחקן אחר, הוסיף: "היה משחק נהדר, אני מקווה שנמשיך כך. אני שמח לשמוע מה שמו סלאח אמר עלי, הוא אגדת מועדון. זה מדהים, שיחקתי בקבוצה עד גיל 18 לפני שנה ועכשיו אני באנפילד. זה כיף גדול".

גאפקו אמר על שער הבכורה שלו: "זה מדהים, אני כל כך שמח. וירג'יל ואן דייק מאוד עוזר לי, גם על המגרש וגם מחוצה לו. אני אסיר תודה עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully