וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה בסגל לבאיירן, גאלטייה: "נקשיב לו ונקבל את ההחלטה החכמה ביותר"

המאמן הופתע מהתאוששות הכוכב, שעשוי לעלות מהספסל. מסי כשיר, ניימאר אישר: "היה ויכוח בחדר הלבשה". מאנה ייעדר מנגד (שלישי, 22:00)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים14/02/2023
פריז סן ז'רמן
    0
    • (53) קומאן
    באיירן מינכן
    קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן/רויטרס

    ליגת האלופות חוזרת. למעלה משלושה חודשים של פגרה מגיעה לסיומה ובשעה טובה ומוצלחת משחקי שמינית הגמר במפעל היוקרתי יוצאים לדרך, כאשר במוקד משחקי מחר המפגש הלוהט בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן (שלישי, 22:00).

    ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, שחקני פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
    מסי ואמבפה באימון המסכם/GettyImages, FRANCK FIFE

    למרות הצהרת המאמן כריסטוף גאלטייה בסוף השבוע על כך שקיליאן אמבפה הפצוע לא יהיה כשיר להתמודדות, אתמול הוא לקח חלק באימון הקבוצה וגם היום השתתף באימון המסכם לקראת המפגש עם הבווארים. הכוכב נכלל בסגל הרשמי שפרסמה הקבוצה, והוא עשוי לשבת על הספסל מכיוון שלא התאמן בעשרת הימים אחרי הפציעה נגד מונפלייה בתחילת החודש. לשמחת הצרפתים הוא צפוי לשחק על אף שעל פי התכנית אמור היה לשוב לאימונים רק בשבוע הבא. לא רק אמבפה לקח חלק באימון המסכם היום, אלא גם שני שחקנים שהיו בספק קל למפגש - ליאונל מסי שנפגע במשחק ההדחה מהגביע נגד מארסיי ומרקו וראטי.

    גאלטייה התייחס לשיתופו של אמבפה ואמר: "אני מופתע שהוא כשיר, אבל אנחנו מכירים את היכולת שלו להתאושש מהר יותר מאחרים. הוא עשה הכל כדי להיות מוכן למשחק הזה והתאמן טוב היום. מחר נראה איך הוא ירגיש ואקבל את ההחלטה החכמה ביותר. אקשיב קודם כל לו. אם הוא בסגל זה כדי לשחק, לא בשביל להפחיד את באיירן".

    גם ניימאר דיבר על חברו להתקפה: "הוא שחקן מאוד חשוב, כוכב. כששלושתינו (עם מסי) משחקים ביחד אנו מרגישים מאוד חזקים. המטרה הראשונה שלנו היא ליגת האלופות. זה כמו במונדיאל, מי שעושה הכי מעט טעויות הולך עד הסוף. אנחנו כאן כדי לעבוד ולזכות בתארים".

    הברזילאי התייחס לוויכוח שהיה לו בחדר ההלבשה עם המנהל המקצועי לואיס קמפוס בתום ההפסד למונאקו: "היה ויכוח ואי הסכמות. זה קורה, אבל אני אוהב את כולם. כדורגל זה לא רק אהבה וחברות, יש כבוד ויכוחים קורים. אנחנו לא רגילים להפסיד וכשזה קורה זה מפריע לנו. לא רגיל שסיפורים כאלה יוצאים לתקשורת, זה צריך להישאר בינינו. חלק מהמידע נכון, אבל אני מבטיח שחלק ממנו לא נכון".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

    בשיתוף TI SWIM
    מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה עם קיליאן אמבפה. רויטרס
    יעמוד לרשותו כבר מחר. גאלטייה ואמבפה/רויטרס

    אגב, על פי כתב "פוט-מרקאטו" סנטי אאונה, "הקבוצה מתכוננת לעזיבה גם של ניימאר וגם של ליאו מסי בקיץ". בדיווח נכתב ש"פ.ס.ז' קיבלה החלטה לשחרר את הברזילאי, שפתח את העונה טוב אבל מאז המונדיאל חזר לסורו, מתעמת עם שחקנים ומאכזב על המגרש". כזכור, פ.ס.ז' כבר הודיעה בשנה שעברה שהיא רוצה לשנות גישה, ולהפסיק להביא לקבוצה "כוכבי העל". עם זאת, היא כן הייתה רוצה להשאיר את ליאו מסי כמובן, אבל על פי הדיווח, "גם עם מסי השתנה הכיוון, ואם בעבר נדמה היה שהוא רוצה להאריך חוזה ולהישאר, כעת המגמה היא הפוכה והוא בוחן עזיבה".

    שחקן באיירן מינכן סאדיו מאנה. Adam Pretty, GettyImages
    עדיין לא חוזר. מאנה/GettyImages, Adam Pretty

    בכל הנוגע לאורחת ממינכן, הכוכב הסנגלי סאדיו מאנה, שנפצע לפני כשלושה חודשים, ערך גם היום אימון אישי ולא נכלל בסגל, אולם כן צפוי לחזור לשחק עד סוף החודש. בקבוצה יקוו שקימיש יימנע מספיגת כרטיס צהוב שיגרום להרחקתו בגומלין - סכנה שניצבת גם בפני ראמוס ו-וראטי מפ.ס.ז'.

    "אפשר לעצור את ליאונל מסי רק כקבוצה", אמר יוליאן נאגלסמן. "נצטרך למנוע את המסירות אליו, לניימאר ולאמבפה. לפריז יש המון שחקנים מוכשרים, אבל גם הם יחשבו על איך עוצרים את השחקנים שלנו".

    במסיבת העיתונאים נשאל קינגסלי קומאן האם חברו קיליאן אמבפה ישחק מחר והשיב: "אני לא יודע, לא דיברתי איתו. המאמן הכי אותנו היטב, אז לא צפויות הפתעות. באיירן ופריז הן תמיד שתיים מהפייבוריטיות לזכיה, נצטרך להישאר מרוכזים ועלבוד קשה. ברור לנו למה פריז מסוגלת, למרות הכושר שלה לאחרונה".

    זהו יהיה שחזור גמר ליגת האלופות מאוגוסט 2020, אז קינגסלי קומאן הכריע את התמודדות עם השער היחיד במשחק. גם בעונת 2020/21 נפגשו הקבוצות, ברבע גמר ליגת האלופות, ואז פריז סן ז'רמן יצאה עם ידה על העליונה בזכות 3:2 בחוץ, שהספיק לה למרות הפסד ביתי 1:0 בגומלין בזכות יתרון שערי חוץ שהיה קיים אז. העונה השתיים סיימו את שלב הבתים ללא הפסד - הצרפתים עלו מהמקם השני בבית בו שיחקו עם בנפיקה, יובנטוס ומכבי חיפה ואילו באיירן מינכן סיימה עם מאזן מושלם בבית שאיתה עלתה אינטר והודחו ברצלונה (שירדה לליגה האירופית) ופלזן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
    אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז

    משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

    קלאב ברוז' - בנפיקה

    דורטמונד - צ'לסי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully