וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימפמבה התנצל בפני אוהדי פריז, גאלטייה: "אמבפה לא יהיה כשיר לבאיירן"

הבלם לקח מגאפון ופנה לאוהדים הזועמים שראו את ההפסד במונאקו, המאמן אישר שהכוכב ייעדר והוסיף: "מקווה שווראטי ומסי יהיו בסגל". דיווח: עימות סוער בחדר ההלבשה

מנור סולומון לאחר שער הבכורה בפולהאם/ספורט1

ההדחה הכואבת כבר בשמינית גמר הגביע הצרפתי נגד מארסיי זו השנה השנייה ברציפות, הדליקה נורות אזהרה אצל האלופה. אמש (שבת) פריז סן ז'רמן קיוותה להתאושש, אבל הפסידה ללא תנאי 3:1 בחוץ מול מונאקו השנייה. מלבד מסי, אמבפה ו-וראטי הפצועים, גאלטייה הותיר על הספסל את סרחיו ראמוס, אשרף חכימי ופרנסל קימפמבה מתוך מחשבה על המשחק החשוב יותר מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד שלושה ימים.

ניימאר פריז סן ז'רמן. GettyImages
לא עשה הרבה חוץ מליפול. ניימאר/GettyImages

אלא שאת האולטארס של פריז החיסורים הללו לא היוו תירוץ ואלו שהגיעו לאצטדיון בנסיכות זעמו על השחקנים ודרשו מהם להגיע להתנצל. אלא שכל השחקנים ירדו מכר הדשא למעט מרקיניוס שניגש לקהל וקימפמבה, שהגדיל לעשות כשניגש לאולטראס עם מגאפון ואמר להם: "אנחנו צריכים אתכם. זה הזמן להיות ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בקימפמבה פונה לאוהדים

כריסטוף גאלטייה התייחס לאחר המשחק בעיקר לפצועים ונשמע פסימי במיוחד: "אני מודאג לגבי המשחק ביום שלישי. יש לנו הרבה שחקנים פצועים, נראה אם כמה מאלו שלא פתחו היום יוכלו לשחק ביום שלישי. הקבוצה שלנו מאוד מוחלשת ואנחנו מודאגים. אני מבין את הזעם של האוהדים. הם כועסקים".

אגב, לטענת "לאקיפ", בחדר ההלבשה בסיום המשחק נרשם עימות סוער בין מרקיניוס וניימאר לבין המנהל המקצועי לואיס אוקמפוס, שביקר את השחקנים על כך שלא שיחקו באגרסיביות. צמד הברזילאים לא אהבו את דבריו ובחרו לענות לו, דבר שהוביל לוויכוח קולני על פי הדיווח. נכתב גם שניימאר במהלך המשחק היה עצבני וקילל את החלוץ הצעיר הוגו אקיטיקה, שנפגע מאוד ממילים לא פשוטות ששמע מניימאר.

אז נכון לעכשיו מסי ו-וראטי בספק גדול מאוד לבאיירן מינכן, אבל מי שבונה על לראות את אמבפה ביום שלישי, זה כנראה לא יקרה. "אני לא חושב שאמבפה ישחק ביום שלישי", אמר גאלטייה, "יש עוד משחקים ואנחנו לא יכולים לקחת סיכון איתו. נקווה שהוא יחלים מהר. מקווה שוראטי ומסי יהיו על הספסל ויוכלו לקבל דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully