וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב ראש למנצ'סטר יונייטד לקראת ברצלונה, זאביצר יישאר מעבר לקיץ?

טן האח ייאלץ להסתדר בקאמפ נואו ללא שבעה פצועים, רובם בקישור, אך יקבל בחזרה את קאסמירו. המושאל מבאיירן עשוי להמשיך בהעברה קבועה (חמישי, 19:45, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על לידס/ספורט1

שלושה ימים לפני המפגש הענק מול ברצלונה בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית (חמישי, 19:45 בספורט4), מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח מבין כי מצפה לו בעיה חמורה בקישור במשחק בקאמפ נואו.

מבין הקשרים, רשימת הנעדרים המסתמנת של השדים האדומים כוללת את סקוט מקטומיניי, כריסטיאן אריקסן ודוני ואן דה בייק הפצועים, כאשר מרסל זאביצר וליסנדרו מרטינס ירצו עונש הרחקה. גם אנתוני מרסיאל ואנטוני ייעדרו בשל פציעות, אך נקודות האור מגיעה מכיוונו של קאסמירו, שיעמוד לרשות טן האח בזמן שהוא מרצה עונש הרחקה משלושה משחקי ליגה.

הקשר הברזילאי אמור ככל הנראה יפתח לצד פרד, אך לטן האח לא יהיו אופציות על הספסל. האדומים מגיעים לקאמפ נואו בעיצומו של לו"ז צפוף במיוחד, שכן כבר בראשון מצפה להם גמר גביע הליגה בוומבלי נגד ניוקאסל.

טן האח טוען שרשפורד מ"הטובים בעולם", אבל מזהיר אותו מ"עצלנות"
"לא מתקבל על הדעת": אוהדי לידס ומנצ'סטר יונייטד עוררו סערה
צ'אבי: "מאז שהגעתי, זו ברצלונה שנמצאת בכושר הכי טוב"

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרסל זאביצר. Michael Regan, GettyImages
נזרק למים מהרגע הראשון. זאביצר/GettyImages, Michael Regan

אחד מאותם נעדרים הוא כאמור זאביצר, השחקן שהובא בשעות האחרונות של חלון ההעברות כתגובה לפציעתו של ארקיסן. הקשר האוסטרי שהושאל מבאיירן מינכן נזרק למים כבר בתחילת הקדנציה שלו בפרמיירליג, כשפתח פעמיים תוך חמישה ימים בצמד משחקי הליגה מול לידס בהיעדרו של קאסמירו.

לפי ה"דיילי מייל", זאביצר "שומר על ראש פתוח" בנוגע לאפשרות שעסקת ההשאלה תהפוך בקיץ להעברה קבועה. "אני מרגיש מאוד טוב כאן, אוהב את הקבוצה, את המועדון ואת האווירה באולד טראפורד", אמר האוסטרי, "אלה היו ימים עמוסים, אבל קיבלו אותי יפה ואני נהנה. הייתי צריך להיכנס לעניינים מהר מאוד בגלל האדום של קאסמירו. אפשר היה להרגיש מהרגע הראשון שהאווירה טובה ושאנחנו קבוצה טובה".

בגרמניה דווח כי באיירן מינכן תהיה פתוחה לאפשרות למכור את האוסטרי, מתוך כוונה להחתים במקומו את בן ארצו קונרד ליימר מר.ב. לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully