וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח טוען שרשפורד מ"הטובים בעולם", אבל מזהיר אותו מ"עצלנות"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 8:42

החלוץ ממשיך בכושרו הנהדר, מאמן מנצ'סטר יונייטד מחמיא לסקורר שכיכב גם מול לידס אבל מסייג ומזהיר את השחקן לפני המפגש מול ברצלונה: "אם אתה מסופק ממה שיש לך, זה מוביל לעצלנות" (חמישי, 19:45, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על לידס/ספורט1

מרכוס רשפורד חייב להישמר מפני "עצלנות" אם ברצונו להישאר אחד מהחלוצים הטובים ביותר באירופה, כך אומר מאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, אחרי שאתמול החלוץ בן ה-25 נגח את השער ה-21 שלו העונה בניצחון 0:2 של קבוצתו בלידס.

כעת חלוץ נבחרת אנגליה רחוק שער אחד מהשיא שלו ב-2019/20 תחת אולה גונאר סולשיאר."אני לא יודע מתי זה יפסיק אבל אם אתה מסופק מזה, אז זה יפסיק", אמר טן האח, "ובגלל שסיפוק מוביל לעצלנות, אתה צריך להמשיך להשקיע כל יום. כשהוא ישמור על ההשקעה וישמור על הפוקוס בכל משחק ויביא את האנרגיה והאמונה, הוא ימשיך להבקיע. יש לו את הכישורים להבקיע ברגל ימין, ברגל שמאל, עם הראש ....העניין זה הוא, שצריך להציב את עצמו בעמדה הנכונה".

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ימין, שמאל, ראש. רשפורד לוהט/רויטרס
מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רק שימשיך ככה. רשפורד/רויטרס

לרשפורד יש כעת 114 שערים בקריירה ביונייטד, והוא במקום ה-19 ברשימת כל הזמנים של המועדון. מאז המונדיאל הוא כבש 13 שערים ב-15 משחקים. רשפורד לא כבש רק בשלושה מ-15 המשחקים האלה: עשרה מהם הסתיימו בניצחון. רק אחד - בארסנל - נגמר בהפסד. כשנשאל האם הוא החלוץ הטוב באירופה, טן האח אמר: רשפורד הוא "בהחלט אחד מהם".

רשפורד עבר עונה מאכזבת ב-2021/22 מאכזבת, כאשר כבש רק חמש פעמים בכל המסגרות ורק פעמיים ב-28 המשחקים האחרונים שלו בקמפיין שנפגע מפציעות. גם העונה רשפורד כבש רק 5 שערים ב-13 ההופעות הראשונות שלו, לפני שמצא את הרשת במשחקים רצופים בסוף אוקטובר.

כבר עם מינויו טן האג הביע אמון מוחלט ביכולת שלו לשדרג את רשפורד, כשלקח את השליטה על המועדון במאי האחרון. "השתכנעתי מהרגע הראשון", אמר טן האח, שמתכונן יחד עם קבוצתו למפגש מול ברצלונה בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט4). "ממש התרגשתי לעבוד איתו. חשבתי שאוכל להפיק ממנו יותר. יש לו כל כך הרבה כישורים ופוטנציאל כל כך גבוה, וזה יכול להיות אפילו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully