וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד שוב התעורר בזמן, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 בלידס

החלוץ הלוהט (80) כבש משחק רביעי ברציפות בליגה, העלה את השדים האדומים ליתרון וזמנית למקום השני, אחרי שדה חאה בהופעתו ה-400 בפרמיירליג רשם מספר הצלות. גרנאצ'ו (85) קבע את תוצאת הסיום מול הקבוצה שמולה מעדו טן האח ושחקניו לפני ארבעה ימים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על לידס/ספורט1

ביום רביעי נעצר רצף הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד, אבל בזכות קאמבק מאוחר היא הצליחה בביתה לחזור מפיגור כפול ל-2:2 נגד לידס במשחק השלמה מהמחזור השמיני בפרמיירליג. הערב (ראשון) נפגשו השתיים פעם נוספת, באלנד רואד בלידס במסגרת המחזור ה-23 בליגה, ויונייטד שוב כבשה שני שערים מאוחרים, רק שהפעם הם הספיקו לה כדי לנצח 0:2 ולפחות זמנית לעלות למקום השני.

לידס עדיין לא מינתה מאמן מחליף מאז שג'סי מארש פוטר וקיוותה לצבור למאזנה לפחות נקודה נוספת כדי להגדיל את הפער מהקו האדום, ובדומה למפגש באולד טראפורד לפני ארבעה ימים הייתה מאוד קרובה להבקיע בפתיחה, אבל הפעם לא הצליחה להכניע את דויד דה חאה שהצטיין בהופעתו ה-400 בפרמיירליג. בעקבות ההפסד, ובהתאם לתוצאה מחר בדרבי בין ליברפול לאברטון, יכולה לידס לרדת מתחת לקו.

באשר ליונייטד, היא ביצעה המון טעויות בהגנה, גם כי אריק טן האח סיפסל את שני הבלמים הקבועים רפאל וראן וליסנדרו מרטינס ועלה עם הארי מגווייר ולוק שואו כבלמים, והשינוי הגיע כאשר מרטינס עלה מהספסל, שואו עבר לעמדה הטבעית שלו כמגן שמאלי ובדקה ה-80 הוא הרים כדור מושלם למרכוס רשפורד שנגח את שערו הרביעי ברציפות בליגה וה-13 שלו ב-15 משחקים שערכה יונייטד מאז המונדיאל. בדקה ה-85 גם אלחנדרו גראנצ'ו הצעיר הבקיע במתפרצת את שערו השני העונה וקבע את תוצאת הסיום.

מרכוס רשפורד, אלחנדרו גרנאצ'ו, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גיבורי הדרמה. רשפורד וגרנאצ'ו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: הזדמנות גדולה ללידס. איילינג בכדור ארוך מצא את וובר שהעביר רוחב משמאל, במפורד שלח רגל ארוכה ונעצר אצל דה חאה, שהדף למרכז הרחבה וסאמרוויל מכשישה מטרים בעט גבוה מעל השער.

דקה 20: סאנצ'ו פרץ מימין, זיהה את התנועה של פרננדש והציב אותו בעמדה נוחה ברחבה, הפורטוגלי בביצוע רע בעט החוצה.

דקה 35: מסירה אחורנית של שואו למגווייר כמעט הסתיימה בשער מקומי, אבל הבלם התעשת והצליח לעצור את הריסון שניסה לעבור אותו בדרך לאחד על אחד מול דה חאה.

דקה 39: חטיפת כדור הסתיימה בבעיטה של פרננדש מכ-16 מטר לידיו של מלייה. הפורטוגלי דרש פנדל כי הכדור נגע בדרכו לשער בידו של קוך, אך בצדק לא קיבל.

דקה 44: מגווייר הציל את יונייטד מספיגה. מלאסיה פספס כדור נוח ברחבה שהוא היה צריך להרחיק, סאמרוויל חטף והניסיון שלו מול דה חאה פגע בבלם והשדים האדומים ניצלו.

דקה 45+1: זה היה חייב להיות שער היתרון של יונייטד! וובר איבד כדור ופרננדש רץ לבדו לאחד על אחד מול מלייה, אבל בעט על גופו של הצרפתי שהציל שער בטוח.

עוד בוואלה!

העבירות, העונשים והצרה של גווארדיולה: כל הפרטים על החקירה של מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד. Stu Forster, GettyImages
הרגע שהיה צריך לעשות את ההבדל. פרננדש/GettyImages, Stu Forster

דקה 47: שוב לידס עלתה בסערה מחדרי ההלבשה, הניסיון של סאמרוויל למצוא את הפינה הקרובה של דה חאה הסתיים בהדיפה נהדרת של הספרדי לקרן. לידס הלכה על תרגיל מהמצב הנייח ומי שכמעט כבש היה מקני, שעלה לנגיחה ולא הגיע לכדור בצורה טובה, כך שמעמדה נוחה לא מצא את המסגרת.

דקה 48: איבוד כדור של יונייטד במרכז השדה הוביל לעוד החמצה גודלה. הפעם היה זה איילינג שמצא את הריסון והאחרון בנגיעה בעט החוצה.

דקה 50: לידס מתקרבת לשער היתרון, אבל שוב היו חסרים לה סנטימטרים בודדים. הפעם איילינג בעט מכ-16 מטר, כדור שפגע באחד משחקני ההגנה וחלף ליד הקורה.

דקה 63: אחרי דקות ארוכות בהן יונייטד לא איימה כלל על שערה של לידס, דאלוט הניף את רגל ימין ובבעיטה מכ-20 מטר ראה את הכדור טס למשקוף ומורחק על ידי ההגנה.

לוק איילינג, שחקן לידס. רויטרס
ביצוע מרהיב לא הספיק. איילינג/רויטרס

דקה 66: ניונטו הצעיר ניסה להבקיע בבעיטה מסובבת על סף הרחבה ודה חאה קלט ללא קושי.

דקה 70: איילינג התעופף למספרת יפהפה מטרים ספורים מהשער, הכדור שוב נעצר אצל דה חאה.

דקה 78: דה חאה שוב הציל את יונייטד מספיגה אחרי טעות בהגנת יונייטד, אבל גם הפעם סאמרוויל מעמדה טובה לא הצליח להכניע את השוער.

דקה 80: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד. שואו עבר לעמדת המגן השמאלי והרים כדור מושלם לרשפורד, שנותר חופשי ברחבה ונגח כדור חזק שנעצר רק ברשת.

דקה 85: גול! 0:2 למנצ'סטר יונייטד. וחהורסט בנגיעה חכמה הריץ את גרנאצ'ו לאחד על אחד, הארגנטינאי הצעיר בעט לקורה ופנימה כדי לסגור סיפור.

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בכושר שיא. רשפורד נוגח פנימה/רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
יונייטד לפחות זמנית במקום השני/רויטרס

במחזור הבא בפרמיירליג

אסטון וילה - ארסנל
ברנטפורד - קריסטל פאלאס
ברייטון - פולהאם
צ'לסי - סאות'המפטון
אברטון - לידס
נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי
וולבס - בורנמות'
ניוקאסל - ליברפול
מנצ'סטר יונייטד - לסטר סיטי
טוטנהאם - ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully