וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "יש עדיין ארבעה משחקי גמר, הזכיר את בית"ר של פעם"

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 22:43

מאמן הירושלמים אהב את היכולת של שחקניו בניצחון על מ.ס. אשדוד: "השחקנים שהגיעו בינואר התאקלמו מהר". ניקולאסקו: "ניצחון חשוב מאוד"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

המומנטום המצוין של בית"ר ירושלים נמשך היום (שבת) עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 1:2 על מ.ס. אשדוד שהעלה זמנית את יוסי אבוקסיס ושחקניו למקום הרביעי בטבלה, מעל היריבה העירונית הפועל ירושלים. יון ניקולאסקו הלוהט (24) כבש את שערו ה-14 העונה, תמיר עדי הוסיף (40) וכעת תעבור בית"ר להתעסק במשימה הבאה שלה - ביום ראשון הבא, בחוץ מול הפועל חיפה. מנגד, סופרים רן בן שמעון ושחקניו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, והם עלולים למצוא עצמם מרחק ארבע נקודות מהפלייאוף העליון בסיום המחזור ה-22 בליגת העל. אבנעזר ממאטה רק צימק (90+5).

קורצקי צפוי לשמור על ההרכב: "אופציה לברוח לגמרי מהתחתית"
רארש איליה עשוי לפתוח נגד נתניה. השאלה היא באיזו עמדה
בברזיל טוענים: "גורם מטעם ערן זהבי הציע אותו לאינטרנסיונל"

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
עוד צעד אל עבר הפלייאוף העליון. אבוקסיס/דני מרון

יוסי אבוקסיס על הניצחון: "ניצחון חשוב מול קבוצה שמתמודדת איתנו על הפלייאוף העליון. סיימנו את המשחק טוב יותר. התחלנו במערך מסוים ושיניתי אחרי כמה דקות, חזרנו לקו 4 וזה נראה טוב יותר. יש עדיין ארבעה משחקי גמר בשביל לסיים למעלה. בדרך כלל בינואר אתה מביא שחקנים ולוקח להם זמן להתאקלם. חוץ מפריידי שלקח לו זמן קצת, השאר ממש התאקלמו מהר. שמח שהם השתלבו מהר".

על האווירה באצטדיון: "היה מדהים. עשו טקס יפה, הקהל נכח כל הזמן. זה הזכיר את בית"ר של פעם".

יון ניקולאסקו, שהמשיך את העונה הנהדרת שלו עם שערו ה-14 העונה, הוסיף: "אני שמח מאוד, זה ניצחון חשוב מאוד. לא שיחקנו כל כך טוב, אז אני שמח שלקחנו את הנקודות. נעבוד קשה, יש פה שחקנים חדשים וזה טוב. אני שמח מאוד שהם הגיעו, הם יעזרו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully