וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: "גורם מטעם ערן זהבי הציע אותו לאינטרנסיונל"

לפי הדיווח, איש עסקים המייצג את החלוץ בברזיל פנה למועדון מפורטו אלגרה, ואמר: "יש שיחות". עזיבת מכבי תל אביב על הפרק?

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

שמו של ערן זהבי שוב צץ במפתיע בהקשר של מעבר לכדורגל הברזילאי. היום (שישי) דווח באתר "Revista Colorada", המסקר את אינטרנסיונל מפורטו אלגרה, שאיש עסקים שפועל בברזיל מטעמו של זהבי פנה לקבוצה והציע לה את החלוץ של מכבי תל אביב. כך צוטט אותו גורם בדיווח: "אינטרנסיונל בשיחות לגביו, אבל אני לא יכול לומר מעבר לזה".

עוד נכתב כי מצד האתר בו פורסם הדיווח נעשתה פנייה להנהלת המועדון המדובר, שם הגיבו כי זוהי "ספקולציה" בלבד ולא אישרו את התעניינותם בכוכב הישראלי בן ה-35.

כזכור, לאחר שבוטאפוגו חיזרה אחריו ללא הרף בקיץ האחרון, עד שהחלוץ בחר בסופו של דבר לחזור למכבי תל אביב, בחודש שעבר דווח פעם נוספת בברזיל שבוטאפוגו מעוניינת שוב בזהבי והבעלים שלה, ג'ון טקסטור, מוכן לשקול מחדש את הבאתו של שחקן הצהובים. העיתונאי הברזילאי דניאל בראונה, שהיה חתום על אותו פרסום, טען גם כי "קבוצה ברזילאית נוספת מהליגה הבכירה עוקבת אחרי זהבי ומוכנה להחתימו" - האם הוא התכוון לאינטרנסיונל?

עוד חשוב לציין כי רונן קצב, סוכנו של זהבי, אמר לוואלה! ספורט בתגובה לדיווח בחודש שעבר: "לערן יש חוזה במכבי תל אביב לשנתיים, ולמרות כל הפניות שממשיכות להגיע, ולא רק מברזיל, אין לו כוונה לעזוב או לא לכבד הסכם שהוא חתום עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully