וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה ברחה מהתחתית, בטיס חזרה למאבק על האלופות, ולנסיה שוקעת

אן-נסירי וחיל סידרו לאנדלוסים 0:2 על מאיורקה ופער 4 נקודות מהעטלפים, שנכנעו 2:1 בידי בילבאו. הקבוצה השנייה של סביליה ניצחה 2:3 את אלמריה ורחוקה נקודה מהמקום הרביעי

תקציר: ריאל מדריד - אל אהלי 1:4/ספורט1

ריאל מדריד זכתה בתואר אלופת העולם לקבוצות, קבוצות הצמרת הגבוהה ובראשן ברצלונה, ישחקו בימים ראשון ושני וכך סוף השבוע בספרד התפנה למאבקים אחרים. המחזור ה-21 נמשך היום (שבת) כאשר סביליה ניצחה 0:2 בביתה את מאיורקה וברחה מהתחתית. בטיס ניצחה 2:3 דרמטי את אלמריה והיא חזק במאבק על ליגת האלופות. ולנסיה המשיכה לשקוע והפסידה 2:1 מול אתלטיק בילבאו.

יוסף אן-נסירי סביליה עם בריאן חיל חוגג. GettyImages
צמד הכובשים של סביליה. אן-נסירי וחיל חוגגים/GettyImages

אלמריה - בטיס 3:2

בטיס הפסידה שני משחקים ברציפות ושלושה מתוך ארבעת האחרונים, אבל היא עדיין במירוץ לכרטיס לליגת האלופות והיום היא צימקה את הפער מהמקום הרביעי לנקודה בלבד עם ניצחון במשחק הפכפך. רודרי העלה את האורחים ליתרון מוקדם מאוד (6), אבל לואיס סוארס (הקולומביאני) שהגיע ממארסיי השווה בדקה ה-27. סרחיו קנאלס קבע 1:2 עוד לפני המחצית לאורחים (42) ובישל לגואדרדו את שער הניצחון (70) אחרי שוויון שני של סמואל קוסטה (62).

סביליה - מאיורקה 0:2

סביליה חזרה למבצר הביתי שלה, השיגה ניצחון רביעי רצוף בפיחואן ופתחה פער של ארבע נקודות מוולנסיה, שמתחת לקו האדום. יוסף אן-נסירי כבש את הראשון (28) ובריאן חיל הצעיר הכפיל (40) והבטיח את הניצחון.

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 2:1

העטלפים טרם מינו מאמן קבוע במקום ג'נארו גאטוזו, וורו ממשיך לעמוד על הקווים כמאמן זמני והתוצאות לא מגיעות. עם נקודה בודדה מ-21 האחרונות, הם מוצאים עצמם מתחת לקו האדום. סמי קסטייחו דווקא העלה אותם ליתרון (17), אולם ניקו וויליאמס השווה (30) ואויהאן סאנסט (72) הפכו, בדרך לניצחון שלישי העונה של הבאסקים על ולנסיה. בזכות הניצחון, עלתה זמנית בילבאו למקום השישי בטבלה, המוביל לאירופה.

קאדיס - ג'ירונה 0:2
כבשו לקאדיס: גונסאלו אסקלנטה (6), סרג'י גווארדיולה (34)

עוד בוואלה!

רונאלדו "המדהים" השלים את "המהפך": המשמעות מאחורי הרביעייה הגדולה

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיק בילבאו ניקו וויליאמס. Aitor Alcalde, GettyImages
בדרך לאירופה? ניקו וויליאמס/GettyImages, Aitor Alcalde

שאר משחקי המחזור ה-21

יום ראשון:

חטאפה - ראיו וייקאנו
סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד
ריאל ויאדוליד - אוסאסונה
ויאריאל - ברצלונה


יום שני:

אספניול - ריאל סוסיאדד


יום רביעי:

ריאל מדריד - אלצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully