וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "המדהים" השלים את "המהפך": המשמעות מאחורי הרביעייה הגדולה

עודכן לאחרונה: 10.2.2023 / 8:45

הפורטוגלי הרשים בסעודיה והודה ש"התחושה נהדרת", אבל בסביבתו יודעים שמדובר בהישג שבעיקר מסמל למה הוא "הגדול מכולם". צפו בחגיגה

כריסטיאנו רונאלדו כובש רביעייה במדי אל נסאר/אל נסאר

אחרי שייצר לא מעט כותרות בכל רחבי העולם, כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף גם מספק את הסחורה על המגרד בערב הסעודית אירח שאתמול (חמישי) כבש רביעייה אדירה בליגה המקומית. CR7 ואל נאסר התארחו אצל אל וואחדה במחזור ה-17 והפורטוגלי ניצח על החגיגה עם רביעייה וניצחון 0:4.

השערים הצליחו להרגיע את הרחש הבלתי פוסק סביב רונאלדו, והזכירו את מככונת השערים שהוא יכול להיות. אומנם מדובר בעוד משחק ליגה בליגה משנית, אבל הפורטוגלי הנחוש היה "רעב" לכבוש אחרי שלאחרונה עלה לכותרות בנסיבות נלעגות מעט - בעקבות המעבר שלו לסעודיה, האכזבה מיכולתו והעימות על זהות בועט הפנדלים של הקבוצה.

את התשוקה הגדולה של רונאלדו ניתן היה לראות כאשר חיכה להחלטת ה-VAR אחרי אחד השערים שלו, וכאשר הגול אכן אושר הוא הגיב בשמחה מתפרצת.

אגב, רונאלדו גם יכול היה לכבוש את החמישי שלו - אבל ממצב קורץ העדיף לנסות לבשל במקום להשלים משחק מושלם.

לדברי פירס מורגן, "השדר הבריטי ו"מקורבו" של כריסטיאנו, כתב על הפורטוגלי: "כריסטיאנו רונאלדו כבש את כל ארבעת השערים, ועבר את רף 500 שערי ליגה בקריירה. הוא כעת כבש 61 שלושערים בקריירה: 30 לפני גיל 30 ן-31 אחרי גיל 30. הוא כבר בן 38. מדהים. ברכות ל-GOAT".

ואכן, רונאלדו (שכבש שלושער בכל אחת מ-14 העונות האחרונות) כתב בעונה שעברה ש"עכשיו יש לי 30 שלושערים לפניגם 30 ו-30 אחרי גיל 30 - הגיע הזמן לשבור את השוויון". והוא עשה את זה. עצמו כתב בסיום בפוסט: "תחושה נהדרת לכבוש ארבעה שערים ולהגיע לגול 500 בקריירה במסגרת הליגה, ניצחון נהדר לאל נסאר".

אפילו שחקן היריבה גרסון רודריגס העלה בסיום תמונה שלו לצד כריסטיאנו וכתב: "זו זכות גדולה לשחק מול הגדול מכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רונאלדון מקיים את "ההבטחה"

ככה רונאלדו עזב את האצטדיון

את הראשון (21) - השער ה-500 שלו במסגרת של ליגה לאורך הקריירה - הבקיע בבעיטה שטוחה ברגל ימין אחרי שקיבל כדור עומק ואת השני (40) ברגל שמאל, אחרי סיבוב ובעיטה שטוחה לפינה הרחוקה. השלישי הגיע מהנקודה הלבנה (51) והרביעי (61) בכדור חוזר אחרי הדיפה מבעיטה של הפורטוגלי.

אם מישהו חשב שההגעה של לערב הסעודית בגיל 38 תלווה בזלזול של הפורטוגלי האגדי או בהופעות מפוהקות מצדו, טעה. די היה לחזות בחגיגות המוכרות של CR7 שהוכיחו כמה הוא עדיין רעב לשערים והצלחות ולהבין שכל כיבוש עדיין מרגש אותו - לא משנה היכן ובאיזו זירה.

לרונאלדו יש כעת חמישה שערים בשלושה משחקי ליגה בערב הסעודית, אחרי שהוא לא הצליח לכבוש במשחק הראשון ואילו בשני הבקיע בפנדל. אל נאסר מוליכה את הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף מזה של אל שבאב השנייה. לקבוצתו של רונאלדו יש גם משחק חסר.

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
פשוט נהנה לכבוש, לא משנה איפה, כמה ולמה. רונאלדו/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

קבוצתו של רונאלדו חסרה את טאליסקה, שכעס אחרי שהפורטוגלי "לקח" לו בעיטת פנדל במשחק הקודם ולאחר מכן הורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully