וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית בתולדותיה: ריאל מדריד אלופת העולם למועדונים

הבלאנקוס נהנו משערים של ויניסיוס (13 ו-69), ואלוורדה (18 ו-58) ובנזמה (54) ב-3:5 המשוגע על אל הילאל. מארגה (26) ו-וייטו (63 ו-79) צימקו לסעודים בזכייה העשירית ברציפות של זוכת ליגת האלופות במפעל הביניבשתי

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

בפעם העשירית ברציפות, אלופת אירופה מניפה את גביע העולם למועדונים. הערב (שבת) ריאל מדריד גברה 3:5 על הילאל מערב הסעודית וזכתה בתואר בפעם החמישית בתולדותיה ובתואר השני שלה העונה לאחר הזכייה בסופרקאפ האירופי.

קרלו אנצ'לוטי זכה לקבל בחזרה את קארים בנזמה ואדר מיליטאו שלא שיחקו בחצי הגמר בעקבות פציעות ,כאשר החלוץ הצרפתי אף פתח בהרכב לצד ויניסיוס ופדריקו ואלוורדה. אנדריי לונין הוצב בשער במקום טיבו קורטואה הפצוע ודני קרבחאל שב ל-11 של אלופת אירופה. אחרי דקות ראשונות שקטות, אלופת אירופה עלתה ליתרון כפול תוך חמש דקות. ויניסיוס כבש את הראשון (13) מבישול של בנזמה ו-ואלוורדה הכפיל (18) בבעיטה מהאוויר. הסעודים לא ויתרו ובדקה ה-26 מוסא מארגה דהר עד השער של הבלאנקוס ובעט בעוצמה כדי לצמק ל-2:1.

הקצב נרגע אחר השער של חלוץ מאלי, ועל אף דקות טובות של הסעודים, בנזמה כבש מקרוב את השלישי (54) אחרי מסירה יוצאת מן הכלל של ויניסיוס עם החלק החיצון של הנעל. ואלוורדה השלים צמד (58) עם בעיטה מתוך הרחבה הסעודית, וראה את לוסיאנו וייטו מצמק עם שער נוסף של אל הילאל (63). בדקה ה-69 ויניסיוס השלים גם צמד לאחר פעולת הכנה של דני סבאיוס שסידר לו בעיטה נוחה לפינה של השער הסעודי. המשחק המשוגע המשיך עם שער נוסף של וייטו (79) לאחר פעולת הכנת טובה של מיכאל, אבל זה לא הספיק מול הבלאנקוס. ריאל מדריד עם זכייה חמישית במפעל, הכי הרבה בתולדות גביע העולם למועדונים.

ויניסיוס לצד פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. רויטרס
חגיגת שערים וזכייה חמישית. ואלוורדה ו-ויניסיוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! ויניסיוס זכה למסירת עומק נהדרת של קארים בנזמה והחלוץ הברזילאי לא התבלבל וכבש בקלות. 0:1 לריאל מדריד!

דקה 14: מנגד, הסעודים לא איחרו להגיב ולוסיאנו וייטו בחן את אנדריי לונין עם בעיטה מחוץ לרחבה שחמקה ליד העמוד של שוער הבלאנקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויניסיוס ג'וניור ריאל מדריד. רויטרס
שער בגמר ליגת האלופות, שער בגמר גביע העולם למועדונים. ויניסיוס/רויטרס
ויניסיוס לצד פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. רויטרס
חגיגה של הבלאנקוס. ואלוורדה לצד ויניסיוס/רויטרס

דקה 18: גול! אלופת אירופה התקרב לתואר עם השני שלה - כדור שהורחק לא מפסיק טוב ברחבה של אל הילאל הגיע לפדריקו ואלוורדה שבעט מהאוויר כדור שפגע בהגנה והטעה את השוער בדרך ל-0:2 של ריאל מדריד!

דקה 26: גול! איזה קצב לגמר - מוסא מארגה ניצל חור בהגנת ריאל, דהר עד השער של לונין ובעט כדור חזק שהשוער לא הצליח לעצור. אל הילאל חזרה וצימקה ל-2:1!

מוסא מארגה אל הילאל. רויטרס
החזיר את אל הילאל לעניינים. מארגה/רויטרס

דקה 36: שוב זה מארגה, האיש הכי מסוכן של אל הילאל על הדשא. החלוץ קיבל כדור עומק לא פשוט, השתלט יפה ובעט מעל המשקוף של לונין.

דקה 41: כדור עומק יוצא מן הכלל של ואלוורדה מצא את בנזמה מול השער, אבל החלוץ הצרפתי החמיץ מקרוב ובעט החוצה.

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
קרובים לזכייה חמישית. בנזמה/רויטרס

דקה 54: גול! בישול פנטסטי של ויניסיוס במסירה עם החלק החיצון של הרגל מצא את בנזמה פנוי ברחבה והצרפתי כבש מקרוב את השלישי. 1:3 לריאל מדריד!

דקה 58: גול! מבול השערים המשיך - ואלוורדה השלים את השני שלו הערב והרביעי של ריאל עם בעיטה מדויקת מקרוב. 1:4 לריאל מדריד!

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. רויטרס
השלים צמד. ואלוורדה/רויטרס
ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
משחק נפלא של הברזילאי. ויניסיוס/רויטרס

דקה 63: גול! לוסיאנו וייטו ניצל חור בהגנת ריאל והקפיץ באלגנטיות מעל לונין. אל הילאל צימקה ל-4:2!

דקה 69: גול! דני סבאיוס שעלה מהספסל סידר לויניסיוס את השני שלו הערב והחמישי של ריאל עם בעיטה חזקה לפינה של אל הילאל. 2:5 לריאל מדריד!

לוסיאנו וייטו אל הילאל. רויטרס
שער שני של אקס אתלטיקו מדריד. וייטו/רויטרס

דקה 79: גול! וייטו עוד עם אחד של אל הילאל - מיכאל עם פעולת הכנה יפה סידר לוייטו הזדמנות ברחבת ריאל, החלוץ הסתובב על נאצ'ו והשלים את השלישי. הסעודים חזרו עם שער נוסף וצימקו ל-5:3!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully