וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונס קלע שלשה על הבאזר, ולנסיה ניצחה את פנאתינייקוס

אקס מכבי תל אביב קלע את 11 הנקודות האחרונות של קבוצתו באתונה. מונאקו ניצחה בדרבי הצרפתי, ז'לגיריס גברה על באסקוניה ונצמדה אליה

החלק השני במחזור ה-24 ביורוליג נערך הערב (שישי) וכלל שלושה משחקים, זאת לאחר שבוטל המפגש בין פנרבחצ'ה לאולימפיה מילאנו בעקבות רעידות האדמה בטורקיה ביום שני האחרון. הניצחונות של ז'לגיריס ו-ולנסיה גרמו לכך שמכבי תל אביב תסיים את המחזור במקום העשירי, וכעת היא רחוקה ניצחון אחד מהיריבות שבטופ 8.

אלי אוקובו, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
במקום הרביעי. אוקובו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מונאקו - וילרבאן 75:87

הקבוצה מהנסיכות יצאה מהדרבי הצרפתי כשידה על העליונה, ועם המקום הרביעי ביד הודות למשחק הדחוי של פנרבחצ'ה. המארחת הובילה בדו ספרתי כבר ברבע הראשון, האורחת התקרבה בסיום הרבע השלישי, אך מונאקו שוב פתחה מבערים ברבע האחרון בדרך לניצחון שלא הוטל בספק. ג'ורדן לויד הוביל חמישה קלעים בדו ספרתי עם 19, אקס הפועל ירושלים רטין אובסוהאן הוביל עם 11 בצד השני ואלכס טיוס תרם 10 נקודות.

שחקן באסקוניה מרקוס הווארד. ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
הפסד שעלול לעלות ביוקר. הווארד/GettyImages, ion Alcoba/Quality Sport Images

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה 75:79

אחרי שלושה הפסדים רצופים שהוציאו אותה מהטופ 8, הנציגה הליטאית במפעל חזרה בענק למאבק על הפלייאוף עם ניצחון קריטי ונצמדה אל הבאסקים. אמנם האורחת עדיין מקדימה את הירוקים בראש בראש בזכות ניצחון בהפרש גדול יותר במשחק הראשון, אך כעת שתי הקבוצות מחזיקות במאזן זהה של 13 ניצחונות ו-11 הפסדים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, מרקוס הווארד פספס הזדמנות להשוות 12 שניות לסיום והמארחת סגרה סיפור מקו העונשין. רולאנדס סמיתס הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, 15 להווארד בצד המפסיד.

כריס ג'ונס, שחקן ולנסיה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
קרח בוורידים. כריס ג'ונס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פנאתינייקוס - ולנסיה 92:91

שבוע אחרי שהחטיא על הבאזר נגד מכבי תל אביב, הפעם כריס ג'ונס קלע את הזריקה האחרונה וסידר לוולנסיה ניצחון קריטי ודרמטי. הספרדים התאוששו ממחצית ראשונה חלשה באתונה, ופינו את הבמה לאקס הצהובים להוביל בדקות האחרונות. הגארד, שנכנס לשלוש הדקות האחרונות עם 13 נקודות, הוסיף על כך את כל 11 הנקודות האחרונות של קבוצתו, כולל כאמור שלשת ניצחון על הבאזר. ג'ונס סיים את 24 נקודות, 25 של פאריס לי ו23 של ארתוראס גודאיטיס בצד השני לא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully