וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "אם אתה לא מרגיש בבית, אתה לא מקבל החלטה כזאת"

9.2.2023 / 15:35

כוכב מכבי תל אביב בתגובה ראשונה להארכת החוזה: "היו הרבה ספקולציות באוויר, אבל הן לא יצאו מהפה שלי. העתיד שלנו יחד ורוד"

בן שרף קולע 32 נקודות בליגה הלאומית/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב חוגגת את הארכת חוזהו של לורנזו בראון. הכוכב הגדול של הצהובים חתם עד 2025 עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת, כאשר לאורך התקופה ישתכר מעל 1.5 מיליון דולר לעונה. כעת, הצהובים מקווים שהכוכב הבא שיחתום על חוזה חדש יהיה ווייד בולדווין שהשיחות מול נציגיו חיוביות ועשויות להסתיים בחתימה כבר בזמן הקרוב.

בריאיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב אחרי החתימה, אמר בראון: "היו הרבה ספקולציות באוויר, שאחתום עם קבוצה אחרת, אבל זה לא יצא מהפה שלי. לא היה חשש מבחינתי שלא אחתום פה על חוזה לשלוש שנים, ואני שמח מאוד לגבי זה, ואלה החדשות הגדולות".

על החיבור המהיר עם מכבי תל אביב: "זה התחיל לפני כמה שנים כששיחקתי כאן נגד מכבי והרגשתי את החשמל באוויר. האווירה ברגע שירדנו מהאוטובוס כשהייתי עם פנר, בעיקר עם האוהדים הרגשתי את הנוכחות וגם עם קאזאן כשניצחנו כאן, אבל האוהדים אמרו ששיחקתי טוב ולא ראיתי את זה עם קבוצות חוץ, ידעתי שזה משהו מיוחד. אני שמח שההחלטה התקבלה, הייתה הרבה מאוד עבודה כדי שזה ייצא לפועל, זה נהדר בשבילי ובשביל המשפחה שלי. אני שמח להיות כאן".

עוד אמר אלוף אירופה עם ספרד: "אני מרגיש בבית, אם אתה לא מרגיש בבית אתה לא מקבל החלטה כזאת, נוח לי מאוד כאן, כולם מרגישים כמו המשפחה שלי, אני אוהב את כולם כאן. אני לא יכול לבטא איך אני מרגיש כרגע, זאת הרגשה מדהימה, זה משהו שנבנה לזמן רב".

על המשך העונה אמר: "בהתחשב שזו עונה ראשונה שאנחנו משחקים ביחד, העתיד שלנו ורוד. יש לנו שחקנים צעירים כמו רומן, ואני חושב שהוא יהיא אולסטאר בליגה הזאת, אני חושב שאנחנו נהיה קבוצת פיינל פור, יש לנו הרבה שחקנים צעירים עם כישרון, אני אחד המנוסים, וראיתי שחקנים צעירים יותר מפתחים את המשחק שלהם למשהו חיובי, אני שמח להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully