וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון דולר ל-3 שנים: החוזה החדש של בראון במכבי תל אביב

9.2.2023 / 12:12

המהלך הגדול הושלם: על אף הדיווחים שקשרו אותו לריאל מדריד ולקבוצות נוספות ביבשת, הצהובים פתחו את חוזהו ושדרגו את שכרו של הרכז המצטיין (32), שוויתר על סעיף היציאה בקיץ בקרוב. העונה השלישית בחוזה החדש תהיה אופציונלית לשני הצדדים

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

מכבי תל אביב עם מהלך גדול וחשוב לשנים הבאות, רגע לפני המשחק הערב (חמישי, 21:05) נגד הכוכב האדום בלגרד. הצהובים-כחולים הודיעו שהחתימו את לורנזו בראון על חוזה חדש, שישאיר אותו במועדון עד 2026. החוזה המקורי של בראון היה עד 2024, והוא כלל סעיף יציאה נוח יחסית בקיץ הקרוב. על פי הדיווחים ריאל מדריד תכננה לממש את הסעיף וניסתה להחתים את בראון בתקופה האחרונה, אולם בסופו של דבר הוא קשר את עתידו במועדון. העונה השלישית בחוזה של בראון, עונת 2025/26, היא בגדר אופציה של שני הצדדים.

מכבי ובראון נכנסו בחודש האחרון לשיחות על הארכת חוזהו לאחר שהצהובים הבינו כי ייתכן מאוד שהשחקן ישתמש בסעיף היציאה שהיה לו מחוזהו בתום העונה הקרובה, כשקבוצות רבות בספרד מגלות בו עניין לאור האזרחות הספרדית שלו. במועדון נכנסו לשיחות איתו ועם נציגיו שהגיעו לישראל, ולבסוף הצליחו להגיע להבנות איתו, תוך כדי שדרוג שכרו שיעמוד על 5 מיליון דולר במשך שלוש העונות הבאות.

האזינו לאהרל'ה ויסברג על הארכת החוזה של בראון

לורנזו בראון חותם על החוזה החדש בשורות מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
בשורות גדולות לצהובים, רגע לפני המשחק החשוב. בראון חותם על החוזה/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בראון מרוויח כ-1.1 מיליון דולר בחוזהו הנוכחי. העובדה שבקבוצה החליטו לתת לו בגילו חוזה לשלוש שנים הייתה הצעד שמבחינתו גרם לו לוותר על סעיף היציאה בקיץ מהקבוצה. בספרד הוא יכול היה להשתכר בסכומים גבוהים יותר, אך ספק אם היה מקבל חוזה ארוך כל כך.

בראון (32, 1.96) הגיע הקיץ למכבי תל אביב מקאזאן הרוסית אחרי שקודם לכן שיחק בהצלחה ביורוליג בכוכב האדום בלגרד ופנרבחצ'ה. במקביל להגעתו קיבל אזרחות ספרדית והוביל את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט 2022. במכבי הפך לבעל הבית האמיתי מתחילת העונה תוך כדי שהוא רושם מספרי שיא עבורו ביורוליג שם 16.6 נקודות ו-6 אסיסטים בממוצע למשחק. בשבועות האחרונים היה פצוע בקרסול והוא עשוי לשוב לסגל הקבוצה הערב למשחק נגד הכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully