וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו מבלומפילד? במנצ'סטר סיטי שוקלים להציב רשתות ביציע החוץ

התוכלים עשויים להעמיד את החוצץ בין אוהדי הקבוצה האורחת לקהל הביתי, זאת בעקבות התפרעות של אוהדי ליברפול שגרמו ל"צלקת לכל החיים" לאוהדת בת 15 של האלופה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי גברה 2:3 על ליברפול מיד לאחר פגרת המונדיאל ועלתה לרבע גמר גביע הליגה. מלבד משחק אטרקטיבי בין שתי היריבות הגדולות באנגליה בשנים האחרונות, אירוע מכוער תפס את הכותרות כאשר כוס בירה עם מטבעות בתוכה שנזרקה מיציע אוהדי החוץ של האדומים פגעה בראש של נערה בת 15 שישבה ביציע של הקהל הביתי.

המקרה זכה לתהודה רבה בקרב התקשורת הבריטית, במיוחד כאשר העלו תמונות ברשתות החברתיות של הצלקת שנותרה לאוהדת האלופה מהפגיעה, צלקת שככל הנראה תישאר על ראשה לכל החיים. כעת, אלחר הפקת לקחים במועדון ממנצ'סטר ובהתייעצות גם גורמי בטיחון רשמיים, סיטי שוקלת להציב רשת בטיחות בין קהל החוץ למגרש והיציע של הקהל הביתי באצטדיון 'האתיחאד'.


100 ימים למונדיאליטו: 14 הבטיחו השתתפות, ישראל בדרך לדרג ד'
רעיון הפלייאין יעלה מחדש בעתיד, סדרות הפלייאוף יתארכו?
לאפורטה על דברי אחיו של מסי: "לא השפיעו על הקשר בין ליאו לבארסה"

אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים מול ליברפול. רויטרס
יקוו למפגש שקט באפריל בין הקבוצות. קהל מנצ'סטר סיטי/רויטרס

במגרשים רבים באירופה, דוגמת גרמניה, סרביה ואפילו באצטדיון בלומפילד שביפו, הוקמו רשתות על מנת למנוע זריקת חפצים או עימותים בין קהלי אוהדים. הנוכחות של רשת כזו בבריטניה היא חריגה, זאת בעיקר לאחר שהסתיים באנגליה "עידן החוליגניזם" שאפיין את הכדורגל הבריטי בעבר והסתיים באסונות הייזל והילסבורו עם הרוגים רבים. בסיטי טוענים שהמקרה עם הנערה אינו חריג, וכי כבר מ-2018, בערך תחילת היריבות הספורטיבית בין המועדונים, הקהל של המייטי רדס החל להתפרע ביציעי אצטדיון החוץ עם זריקת חפצים במהלך רבע גמר ליגת האלופות.

בתחילת חודש אפריל שתי הקבוצות ייפגשו למשחק במסגרת הפרמיירליג באצטדיונה של מנצ'סטר סיטי, ייתכן ועד אז נראה כבר את הרשת עומדת ביציעי האתיחאד על מנת למנוע ממקרה כזה לשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully