וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, ליברפול: סיטי ניצחה ועלתה לרבע גמר גביע הליגה

האלופה נהנתה משערים של הולאנד (10), מאחרז (47) ואקה (58) ב-2:3 על ליברפול במשחק קצבי ורב שערים. מחזיקת התואר הודחה על אף שערים של קרבאליו (20) וסלאח (48)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

המשחק הראשון אחרי אחרי חודש המונדיאל הפגיש הערב (חמישי) בין אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, לבין סגניתה ומחזיקת גביע הליגה, ליברפול בשמינית גמר המפעל, בסיומו הסיטיזנס גברו על שחקניו של יורגן קלופ 2:3 בדרך לשלב הבא.

לא מעט משחקני הקבוצות לקחו חלק בגביע העולמי, ועל כן, שני המאמנים העלו שחקני מפתח מחוזקים בשחקני ספסל ונוער שקיבלו את הדקות וההזדמנות על הדשא. בדקה העשירית קווין דה בראונה מצא ברחבה את ארלינג הולאנד, והנורבגי הראה שהוא עדיין באותו כושר נפלא וכבש את הראשון של סיטי. כעבור עשר דקות מהלך נפלא של ליברפול התחיל אצל ג'ואל מאטיפ, המשיך במסירת רוחב של ג'יימס מילנר והסתיים בבעיטה מדויקת של פאביו קרבאליו לפינה של סטפן אורטגה בדרך לשוויון שנשמר עד המחצית.

קלופ העלה את פאביניו ואלכס אוקסלייד צ'רמבליין במחצית, אבל תוך שתי דקות ראה את ריאד מאחרז כובש אחרי מסירה נהדרת של רודרי. לא עברה דקה, והקצב המטורף המשיך עם פריצה של דרווין נונייס שמצא את מוחמד סלאח, והמצרי כבש מקרוב את ה-2:2. בדקה ה-58 זה שוב היה דה בראונה שאחראי על הבישול עם הגבהה לראשו של נתן אקה, וההולנדי נגח את שער הניצחון של האלופה בדרך לשלב רבע הגמר.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי לצד יורגן קלופ, מאמו ליברפול. GettyImages
עוד משחק נהדר בין שני המועדונים. גווארדיולה וקלופ/GettyImages

הגרלת רבע גמר גביע הליגה האנגלי

מנצ'סטר יונייטד - צ'רלטון
סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי
נוטינגהאם פורסט - וולבס
ניוקאסל - לסטר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

צפו בתקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד 1:3 על ארנטיירו בגביע המלך הספרדי

תקציר: ארנטיירו - אתלטיקו מדריד 3:1/ספורט 1

ארנטיירו - אתלטיקו מדריד 3:1

הקולצ'ונרוס הסתבכו במחצית הראשונה על אף הרחקה של מאמן המארחת כשמרקיטוס (42) העלה את מהליגה הרביעית ליתרון מדהים. יאניק קראסקו הצליח להשוות מהנקודה הלבנה לפני הירידה למחצית (45+1) וראה את אלברו מוראטה (59) מחמיץ בעצמו פנדל. בדקה ה-76 פאבלו באריוס הצעיר כבש את שערו הראשון במדי הבוגרים של אתלטיקו מדריד וקראסקו (90+1) נהנה מבישול נוסף של מוראטה שבישל גם לבאריוס בדרך ל-1:3 בסיום וכרטיס לשמינית גמר גביע המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully