וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה על דברי אחיו של מסי: "לא השפיעו על הקשר בין ליאו לבארסה"

נשיא ברצלונה הגיב למתקפה במסיבת עיתונאים: "הוא התנצל, לא מייחסים לכך חשיבות". וגם: המצב הכלכלי, הסופרליג והחיזוק בקיץ

תקציר הניצחון 0:1 של ברצלונה על ריאל סוסיאדד ברבע גמר גביע המלך/ספורט1

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה התייחס למספר נושאים בוערים במועדון הקטלאני. "חברי ההנהלה ואני רוצים להסביר מה מצב המועדון, כי אנחנו באמצע העונה", אמר. "כשתפסנו פיקוד לקחנו סיכון בגלל הסיטואציה שהמועדון היה בה, עכשיו אנחנו על המסלול הנכון. הצלנו את בארסה מקריסה כלכלית, קיבלנו החלטות להפחתת החובות וכעת אנחנו בשליטה".

לאפורטה שיבח תחילה את עבודתו של המאמן: "הקבוצה משתפרת והיא תחרותית, אבל עדיין יכולה להשתפר ואנחנו חייבים להמשיך. אני רוצה לציין את המחויבות של צ'אבי לפרויקט, צ'אבי הוא אדם חיובי שתמיד מחפש פתרונות".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
לא התרגש מהמתקפה. ז'ואן לאפורטה/GettyImages, Eric Alonso

על המתקפה מצד אחיו של ליאו מסי: "ליאו הוא חלק מהמורשת של ברצלונה ואנחנו גאים שהטוב ביותר בעולם, וכנראה בהיסטוריה, היה אצלנו. אבל הוא שחקן של פריז סן ז'רמן, ומתוך כבוד לה, לא אדבר על כך. אני לא מייחס חשיבות למה שאחיו אמר, הוא התנצל ואפשר להבין אותו. זה לא משפיע על היחסים בין ליאו לברצלונה".

רעיון הסופרליג: "הוא מתקדם. זו תהיה תחרות אטרקטיבית, שתכבד את בריאות השחקנים. אנחנו לא רוצים להפסיק את הקשר עם אופ"א, רוצים שהסופרליג תתקיים בהרמוניה עם הליגות המקומיות. בשביל זה צריך לדון בנושא יותר לעומק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני ברצלונה אנסו פאטי, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג. David S. Bustamante, GettyImages
עכשיו הם על המסלול הנכון. שחקני ברצלונה/GettyImages, David S. Bustamante

עוד סיפר לאפורטה שברצלונה פועלת להארכת החוזים של אלכס באלדה, סרג'י רוברטו ורונאלד אראוחו, וכי למרות הקשיים בעמידה בפייר פליי הפיננסי, הקבוצה תהיה מסוגלת להחתים שחקני חיזוק בקיץ מבלי שתיאלץ לשחרר שחקנים אחרים לשם כך. "הורדנו את גובה המשכורות ב-100 מיליון יורו, נותרו עוד 70 מיליון ליעד".

המנהל הספורטיבי מתאו אלמאן הוסיף באותו עניין: "העזיבות של גריזמן ופיקה הורידו את עלות הסגל ב-90 מיליון יורו. הצפי הוא שבקיץ הקרוב ספרי החשבונות יהיו מאוזנים כך שנעמוד בתקנות הפייר פליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully