וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס שוב מבוקש בסעודיה, מה יעלה בגורל דה יונג ופאטי?

אל-נאסר מוכנה להציע לקשר ברצלונה 36 מיליון יורו לשנתיים, צ'אבי מהלל את ההולנדי, הכישרון הצעיר עשוי להימכר בקיץ

תקציר הניצחון 0:1 של ברצלונה על ריאל סוסיאדד ברבע גמר גביע המלך/ספורט1

עתידו של סרחיו בוסקטס עדיין לוט בערפל. חוזהו של הקשר בן ה-34 יסתיים בתום העונה, ובעוד צ'אבי מייחל שיאריך את חוזהו, הקפטן עשוי לעזוב, כך לפי דיווחים. אינטר מיאמי של דייויד בקהאם לוטשת עיניים, ומי שממשיכה ללחוץ היא אל-נאסר, בה משחק כריסטיאנו רונאלדו.

לפי "מונדו דפורטיבו", קבוצת הפאר הסעודית הגישה לבוסקטס חוזה של 18 מיליון יורו לעונה, נטו, לשנתיים. "בוסקטס מחכה לראות האם יקבל הצעה מברצלונה, כי הוא יודע שצ'אבי רוצה שימשיך", נכתב. לפני מספר ימים נשאל על כך המנהל המקצועי מתאו אלמני ואמר: "סרחיו יודע כמה הוא מוערך, הוא אגדה במועדון הזה. נחכה ונראה מה יקרה. הוא וצ'אבי יקבלו יחד החלטה, ומה שלא יהיה - נתמוך בשניהם".

מי שמשפר את מעמדו במועדון הוא פרנקי דה יונג, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לברצלונה בקיץ, וכעת הפך לשחקן חשוב ברוטציה של צ'אבי. לפי דיווחים בספרד, המאמן מדבר עם הקשר ההולנדי מדי יום, ורואה בו את אחד השחקנים החשובים בקבוצה. "הוא כישרון בלתי רגיל שיכול להפוך לאחד הקשרים הטובים בעולם", אמר המאמן. "הוא עושה את ההבדל ואני מאושר ממנו".

דיווח: "הנהלת ריאל מדריד איבדה אמון בקרלו אנצ'לוטי"
סיטי בטוחה בחפותה, באנגליה צופים "עונש קיצוני, אבל לא העונה"
עקב רעידת האדמה: הופסק המו"מ בין גלאטסראיי לרומא על זאניולו

שחקני ברצלונה אנסו פאטי, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג. David S. Bustamante, GettyImages
מי יישאר ומי יעזוב? פאטי, דה יונג ובוסקטס/GettyImages, David S. Bustamante

ומה לגבי הכוכבים הצעירים? לפי "ספורט", "הרעש סביב אנסו פאטי החל, זו הסערה המושלמת - הוא לא מקבל מספיק דקות, וברצלונה תצטרך לבצע מכירה משמעותית בקיץ". מנצ'סטר יונייטד כבר הוזכרה בהקשרו, ו"הכל יהיה בידיים של השחקן. אין ספק שהצעה של 100 מיליון יורו תהיה מעניינת עבור כל המעורבים, ואולי ברצלונה תשתמש בה כדי לבצע מספר העברות נוספות. נראה בקרוב".

ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של פאטי, הוא גם סוכנו של אלחנדרו באלדה. בימים הקרובים ייפגש עם ראשי ברצלונה, בניסיון להאריך את חוזהו של המגן הצעיר. באלדה עצמו ורוצה להישאר בברצלונה, והסיכום אמור להיות יחסית פשוט. בניגוד לפאטי, במקרה של המגן, כל הצדדים חפצים בהמשך ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully