וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב רעידת האדמה: הופסק המו"מ בין גלאטסראיי לרומא על זאניולו

קשר נבחרת איטליה דורש לעזוב בכל מחיר וכבר סיכם את תנאיו במועדון מהאיסטנבול, אך האסון הכבד במדינה גרם לטורקים להשהות את השיחות וגם השחקן עושה חושבים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

ניקולו זאניולו דורש לעזוב את רומא בכל מחיר ובמשחקים האחרונים כבר לא נכלל בסגל הקבוצה בעקבות הדיכאון בו שקע והזעם על כך שלא שוחרר למילאן בינואר. לאחר שנסגרו מרבית חלונות ההעברות ברחבי אירופה, הוא סיכם את תנאיו בגלאטסראיי והבוקר אמורה הייתה להיערך פגישה בין ראשי מוליכת הליגה הטורקית לבין אלו של רומא כדי לסכם סופית על מעברו של קשר נבחרת איטליה עבור 22 מיליון יורו, אלא שרעידת האדמה הלילה, שגרמה לאסון כבד שספק אם טורקיה ידעה כמותו, מקשה ולא מן הנמנע שתטרפד את מעבר השחקן לאיסטנבול.

בטורקיה נסגר חלון ההעברות רק ביום רביעי ועל כן עשרות שחקנים ברחבי העולם, אם לא מאות, נמצאים במו"מ עם קבוצות טורקיות בימים האחרונים. גם זאניולו שלא מוכן להישאר ברומא כבר הכין את עצמו לצאת לטורקיה, אלא שהאסון הכבד הוביל לכך שכל משחקי הכדורגל בטורקיה לא יתקיימו עד הודעה חדשה, מרבית הטיסות הנכנסות והיוצאות מהמדינה בוטלו הבוקר ומועדון הפאר כעת גם עצר את השיחות הנוגעות לרכישת האיטלקי.

ניקולו זאניולו, קשר רומא. Alessandro Sabattini, GettyImages
יוותר על המעבר לגלאטסראיי? זאניולו/GettyImages, Alessandro Sabattini

לא רק גלאטסראיי השהתה את השיחות עקב הנסיבות, אלא שבאיטליה נכתב שזאניולו, וכמוהו כמובן גם שחקנים אחרים שציפו להגיע לטורקיה ביממה הקרובה, חוששים כעת ועושים חושבים אם לעבור למדינה בעקבות התמונות הקשות שמגיעות לאחר רעידת האדמה העזה שיצרה אסון של למעלה מ-1,900 הרוגים בטורקיה ובסוריה. יש לציין שמוקד רעידת האדמה נרשם כ-30 קילומטר מהעיר גזיאנטפ בדרום טורקיה, כ-90 קילומטר מהגבול עם סוריה, במרחק רב מאיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully