וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "הנהלת ריאל מדריד איבדה אמון בקרלו אנצ'לוטי"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 8:23

ההפסדים האחרונים והיכולת החלשה ערערו את מעמדו של המאמן, שעל פי הדיווח עלול לאבד את משרתו אם לא יזכה באליפות העולם למועדונים

רק לפני קצת יותר מחצי שנה ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות והשלימה דאבל אחרי הזכייה באליפות. אלא שבכדורגל הזיכרון הוא קצר ואת זה מבין עכשיו גם קרלו אנצ'לוטי. המאמן שחתום על העונה הנפלאה אשתקד, נמצא כעת בסכנת פיטורים ממשית בעקבות פתיחת העונה הכושלת בליגה. כך לפחות על פי דיווחים שמגיעים ביממה האחרונה מספרד.

ההפסד למאיורקה הרחיק את הבלאנקוס עד כדי שמונה נקודות מברצלונה, לה הפסידה הקבוצה בסופר קאפ הספרדי וכעת, כשהיא בסגל חסר מאוד, מצפים לקבוצה המשחקים באליפות העולם למועדונים. על פי הדיווח "משהו נשבר" בביטחון של ראשי הקבוצה במאמן האיטלקי, שחייב לזכות במפעל הזה אחרת הוא עלול לאבד את משרתו.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ימיו בריאל מדריד ספורים? אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי מצידו מודע למצב ויודע שהקבוצה חייבת להתחיל לצבור ניצחונות ולהציג גם יכולת טובה, מה שלא קרה גם בניצחונות הקשים על ויאריאל ואתלטיקו מדריד. הבעיה הגדולה של המאמן היא שהסגל שלו דליל מאוד והוא סובל ממכת פציעות קשה שכוללת את קארים בנזמה, אדר מיליטאו, פרלנד מנדי וכעת גם השוער טיבו קורטואה. אנצ'לוטי נאלץ להתמודד בשש מסגרות במקביל עם סגל של 15 או 16 שחקנים בלבד וזה כולל שחקנים לא רצויים כמו אודריוסוליה, הזאר ומריאנו.

ריאל מדריד תפגוש מחר את אל אהלי במרוקו ואם תנצח תשחק גם בגמר אליפות העולם. לאחר מכן מצפים לה שני משחקי ליגה בתוך שלושה ימים וכבר בעוד שבועיים היא תתארח אצל ליברפול במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות. האם אנצ'לוטי ישרוד עד המשחק הזה? על פי הדיווחים האחרונים זה כלל לא בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully