וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חדידה בטורקיה: "התעוררתי ממבול טלפונים, כולם היו מודאגים"

קשר סקריאספור נמצא בצפון המדינה ולא הרגיש את רעידת האדמה: "אצלנו הכול שקט, גם אצל קארצב. בקבוצה אוספים בגדים וכסף כדי לסייע לנפגעים"

קריסת מבנים ברעידת אדמה בטורקיה/רשתות חברתיות

רעידת האדמה הקשה בטורקיה פגעה גם בכדורגל המקומי, כאשר הליגות הושבתו מפעילות ונערכים חיפושים אחרי כריסטיאן אטסו מהטאיספור וכן שוער מקבוצת ייני מלטיאספור מהליגה השנייה. שני הכדורגלנים הישראלים בטורקיה, עדן קארצב שעבר לאחרונה לאיסטנבול בשאקשהיר וגיא חדידה שמשחק בסקריאספור, היו הרחק ממוקדי הרעש.

חדידה, המתגורר בעיר סקריה, אמר היום (שני) לוואלה! ספורט: "ברוך השם, אצלנו באזור לא קרה כלום. שקט לגמרי כאן. אני נמצא בצפון טורקיה ולא הרגשנו כלום. התעוררתי בבוקר ממבול טלפונים של אמא שלי והחברים, כולם היו מודאגים, אבל אני בסדר. דיברתי קודם עם קארצב שנמצא באיסטנבול וגם אצלו שקט. באזור שלנו הייתה רעידת אדמה חזקה לפני 30 שנה, אבל כרגע הכול שקט".

אקס נבחרת טורקיה קרא לעזרה בדמעות, ספורטאים נלכדו בהריסות
העבירות, העונשים והצרה של גווארדיולה: כל הפרטים על החקירה של מנצ'סטר סיטי

הקשר בן ה-27 הגיע יחד עם חבריו לאולם הספורט, שם אוהדי הקבוצה החלו לארגן תרומות שיישלחו לאזורי האסון. "אנחנו מבינים שהליגה תעצור עכשיו בגלל המצב, אבל זה בהחלט הגיוני אחרי מה שקרה", סיפר. "כרגע אוספים בקבוצה בגדים וכסף כדי לעזור לנפגעים".

על מצבו המקצועי, שבועיים וחצי אחרי שעזב את בני ריינה לטובת הקבוצה מהליגה השנייה בטורקיה, אמר חדידה: "באופן אישי אני מתאקלם די טוב. עדיין לא יצא לי לשחק כי הסיטואציה בקבוצה השתנתה אחרי שהמאמן שהביא אותי פוטר והגיע מאמן חדש, אבל אני בטוח שהכול יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully