וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס נבחרת טורקיה קרא לעזרה בדמעות, ספורטאים נלכדו בהריסות

מאמן האטייספור ושוער העבר, דמירל, בכה אחרי רעידת האדמה: "תשלחו את כל המשאבים שיש לכם. אנשים מתים כאן". המועדונים הגדולים פתחו בקמפיין סיוע, שחקני כדורעף ומתאבקים נפגעו קשות מהאסון

צילומי מזל"ט: מצילים בערים טורקיות מחפשים אחר ניצולי רעידת אדמה/רויטרס

טורקיה התעוררה הבוקר (שני) למציאות נוראית, אחרי רעידת האדמה בעוצמה של 7.9 שפקדה אותה ואת סוריה וגבתה את חייהם של מאות, כאשר מניין ההרוגים ממשיך לעלות ומספר הפצועים עומד על יותר מ-5,000. לא מעט ספורטאים נפגעו מהאסון, ובתוך הנסיבות הכואבות הודיע שר הספורט הטורקי מהמט מוחארם על דחיית כל אירועי הספורט במדינה עד להודעה חדשה.

שוער פנרבחצ'ה ונבחרת טורקיה לשעבר, וולקן דמירל שמאמן כיום את האטייספור מהליגה הבכירה במדינה, עלה לשידור חי באינסטגרם והתקשה לעצור את הדמעות כשביקש עזרה: "בבקשה, תשלחו את כל המשאבים שיש לכם כדי לעזור לנו. זה בכל טורקיה, בשם אהבת האל, תעזרו לנו. אנשים מתים כאן".

כמובן שמועדוני ספורט רבים בטורקיה הביעו את צערם והוציאו הודעות תמיכה בקורבנות האסון, כאשר בשיקטאש, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי, בין היתר, הכריזו על פתיחת קמפיין סיוע.

בעיר מלטיה, שישה משחקני קבוצת הכדורעף המקומית, המשחקת בליגה השנייה, נתקעו מתחת להריסות בית המלון בו שהו לקראת משחק. על פי הדיווחים, רק שלושה מהם חולצו נכון לכתיבת שורות אלה. גם שוער יני מלטיאספור מליגת המשנה בכדורגל נלכד תחת הריסות הבניין שלו, כך הודיעה הקבוצה. בנוסף, קרס הבניין בו לנים בין 30 ל-40 מתאבקים בקהרמאנמרש, ואחד מהם, שמייצג את טורקיה ברמה הבינלאומית, קרא לסיוע דחוף באמצעות הרשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully