וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני מנצ'סטר יונייטד לא רוצים אותו בחדר ההלבשה": מייסון גרינווד עשוי לעזוב לסין

החלוץ האנגלי "מאוכזב שהמועדון לא עמד לצדו" בזמן שהיה מושעה בחשד לניסיון אונס ותקיפת חברתו לשעבר, והביע רצון לעזוב לקבוצה שתיתן לו דקות ומשכורת גבוהה. מספר קבוצות סיניות התעניינו בשחקן בן ה-21

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 1:2/ספורט1

ארבעה ימים לאחר שנוקו החשדות ובוטלו ההאשמות נגד שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, מייסון גרינווד, על כך שנחשד בניסיון אונס, תקיפה והתנהגות כפייתית כלפי זוגתו לשעבר, האנגלי בן ה-21 עשוי לשנות קבוצה על מנת לשקם את הקריירה.

החלוץ האנגלי אמנם שב כחלק מהסגל של השדים האדומים באתר של המועדון, אך יונייטד טרם הודיעה האם קיבלה החלטה בנוגע לשחרורו של השחקן שעדיין מושעה. על פי דיווח ב"דיילי מייל", שחקנים הבהירו להנהלה שהם "לא רוצים אותו לצדם בחדר ההלבשה", וחוששים שזה רק "יפגע להם בהתקדמות" על רקע הכושר החיובי של הקבוצה.

כעת, בסביבתו של גרינווד מדווחים בבריטניה כי החלוץ לא רוצה להישאר במדים האדומים של הקבוצה ממנצ'סטר וייתכן כי יעבור לקבוצה מסין, זאת לאחר שמספר מועדונים הביעו עניין בשחקן.


"מה התירוץ הפעם?": שפל חדש בעונה המסויטת של ליברפול
ארטטה מגבה את שחקניו: "אוהב אותם יותר ממה שאהבתי לפני שבוע"
אברטון הפתיעה את ארסנל, ליברפול שוב הושפלה, יונייטד ניצחה

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד. Michael Regan, GettyImages
עשוי לשוב לשחק, אבל במדים של קבוצה סינית? גרינווד/GettyImages, Michael Regan

"בזמן שהוא היה מושעה ממנצ'סטר יונייטד, הוא לא הסכים ללבוש יותר את החולצה האדומה של הקבוצה, הוא הרגיש שהמועדון לא עמד לצדו", מקורבים לשחקן מספרים, "הוא אמר שהוא היה שמח להמשיך בקריירה שלו ולעבור לסין, שם מוכנים לתת לו לשחק ולשלם לו משכורת שתכבד אותו. הוא לא שמח בכלל מההתנהלות של יונייטד".

אמנם החלוץ מאוכזב מההתנהגות של מועדון הפאר האנגלי, אך הדגיש כי היה שמח לתת הזדמנות ולקבל בחזרה את המקום בסגל של הקבוצה, לחזור ולהתאמן תחת אריק טן האח. המעבר לסין, אם ויקרה, עשוי להתרחש רק במקרה בו יונייטד לא תמשיך את ההתקשרות עם גרינווד ותבטל את חוזהו בגין התנהגות בלתי הולמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully