וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה מסביר: כך פריז סן ז'רמן עובדת עבור ליאונל מסי

"צריך לפנות אותו לעשות דברים, כולם צריכים להגביר מאמץ", אמר המאמן אחרי ה-1:2 על טולוז: "מנסים לגרום לו להרגיש הכי בנוח שאפשר"

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - פאי דה קאסל 0:7/ספורט1

ללא קיליאן אמבפה וניימאר הפצועים, רוב הנטל ההתקפי בפריז סן ז'רמן היה אמש (שבת) על כתפיו של ליאונל מסי, והפרעוש עמד בו, עם שער ניצחון נאה בדקה ה-58, שהעניק לאלופה 1:2 קשה על טולוז. אשרף חכימי כבש ראשון עם שער יפהפה (38), והפער ממארסיי השניה צמח זמנית לשמונה נקודות.

ארטטה מגבה את שחקניו: "אוהב אותם יותר ממה שאהבתי לפני שבוע"
אתלטיקו מדריד מעדה מול חטאפה, אלצ'ה היממה את ויאריאל
רומא ניצחה את אמפולי 0:2 ועלתה זמנית למקום השלישי

"אני מבקש מהקבוצה לשחק עבור ליאו ולעבוד עבור ליאו", סיכם כריסטוף גאלטייה. "אנחנו צריכים לפנות אותו לעשות כל מיני דברים, חבריו לקבוצה צריכים להגביר את המאמצים שלהם בהשגת הכדור ויצירת תנועה, כדי שהוא יוכל לספק את המסירות הללו, שכל כך נדירות בכדורגל המודרני. הוא שיחק כפי ששיחק במונדיאל ואנחנו מנסים לגרום לו להרגיש הכי בנוח שאפשר".

המאמן הוסיף ואמר: "ניסינו לפתח את המשחק, ואשרף חכימי היה מכריע עבורנו. לשחק עם ארבעה שחקני הגנה מאפשר לו להתקיף, הוא שחקן התקפי מאוד ומשחק מצוין. יש לו מערכת יחסים מיוחדת עם מסי כבר כמה משחקים, הוא מלא ביטחון. אחרי שספגנו מהלומה היה חשוב שנראה יוזמה, ובמחצית השנייה ההתקפות שלנו היו מאוזנות יותר. זה ניצחון צודק. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים".

עוד בוואלה!

חכימי ומסי כבשו שערים יפים, 1:2 לפריז סן ז'רמן על טולוז

לכתבה המלאה

מרקיניוס הוסיף: "תמיד אפשר לקחת דברים מהמשחקים האלה. אנחנו במקום טוב, אפילו אם זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. היה לנו קצת קשה אחרי המונדיאל, אבל אנחנו מתחילים לחזור לכושר. הפצועים קצת מקשים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully