וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: שלוש נאבקות על הפסגה, עידן ורד יערוך בכורה?

המוליכה מכבי פתח תקוה תצא לאום אל פאחם, הפועל פתח תקוה מחכה לנוף הגליל עם איוניר וראדי, טבריה תנסה לפצח את המבצר של עפולה (19:00)

תקציר: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יגיע לשיאו מחר (שני, 19:00) עם משחקיהן של שלוש המוליכות. מכבי פתח תקוה תצא לאצטדיון השלום כדי לפגוש את הפועל אום אל פאחם הרביעית, הפועל פתח תקוה תארח את הפועל נוף הגליל ומוטי איוניר, ואילו השלישית עירוני טבריה שוב תשחק בעפולה, רק הפעם כאורחת.

הפועל אום אל פאחם - מכבי פתח תקוה

אחרי שחנכה את אצטדיון השלום המחודש עם הפסד לבני יהודה ואז איבדה נקודות גם באשדוד, הפועל אום אל פאחם נתנה לשלוש הראשונות לברוח לה מעט ורוצה כעת לצמצם את הפער. אדהם האדיה קיבל ביום האחרון של החלון שלושה שחקנים נוספים (מייקל צ'ילאקה, עלא אלדין חסן ומוחמד עוסמאן) אחרי שהחתים שישה לפני כן, וגם מכבי פתח תקוה המשיכה להתחמש עד הרגע האחרון ואף מעבר לכך. משה מולה כבר הספיק לשחק בהפסד 4:0 למכבי תל אביב ברבע גמר הגביע, אבל פרט אליו חתמו גם גל מאיו, יהונתן לוי, אלון אזוגי ואמנון טדלה, שהמעבר שלו מנס ציונה אושר יום לאחר סגירת החלון. המוליכה הפסידה ארבעה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל מול אום אל פאחם היא עדיין בלתי מנוצחת בחמישה משחקים בכל המסגרות (ארבעה ניצחונות בית ותיקו חוץ).

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל

קבוצת הלאומית היחידה ששמרה על סיכוי להעפיל לחצי גמר גביע המדינה (1:1 מול מ.ס. אשדוד במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר) רוצה להמשיך במומנטום הנפלא ואולי גם להשתלט על המקום הראשון - בו לא הייתה מאז המחזור השלישי של עונת 2019/20. עידן ורד היה ההחתמה הנוצצת של סיום החלון וינסה לסייע להפועל פתח תקוה לחזור לליגת העל. מנגד, נוף הגליל שנמצאת מתחת לקו האדום ונואשת לנקודות אחרי שמ.ס. כפר קאסם ניצחה בשישי, החליפה מאמן פעם נוספת ומקווה שהקאמבק של מוטי איוניר ימנע ממנה ירידת ליגה שנייה ברציפות. איוניר קיבל שישה שחקנים ביממה האחרונה של החלון, בראשם מהראן ראדי בן ה-40. אגב, שני ניצחונות החוץ היחידים של נוף הגליל מאז ספטמבר 2021 היו באצטדיון בפתח תקוה: 0:4 על מכבי פתח תקוה בליגת העל ו-0:2 עליה בלאומית לפני כחודש וחצי.

הפועל עפולה - עירוני טבריה

במחזור הקודם הפסידה עירוני טבריה לראשונה העונה בבית (1:0 להפועל פתח תקוה) ואיבדה את הפסגה, ועכשיו היא חוזרת אל האצטדיון אותו היא חולקת עם הפועל עפולה כדי להנחיל ליריבתה הפסד ביתי ראשון. הקבוצה של שחר ויזינגר אמנם הובסה 4:0 בידי בית"ר ירושלים בגביע ביום רביעי, אבל בליגה היא היחידה שטרם הפסידה בבית והיא רוצה ניצחון שיחזיר אותה למאבק על הפלייאוף העליון ובעיקר נקמה על התבוסה 5:1 בסיבוב הראשון. איתי טאקו הצטרף מאום אל פאחם ויוכל לערוך בכורה, בעוד איהאב אבו אלשיך ירצה עונש הרחקה בגין חמישה כרטיסים צהובים.

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי קביליו יפו - בני יהודה 2:2
הפועל כפר סבא - הפועל עכו 0:1
הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 2:0
הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:0
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully