וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "ויתרתי על לא מעט כסף בשביל להגיע להפועל פתח תקוה"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 21:36

הקשר הוותיק הצטרף רשמית למלאבסים ונפרד מהפועל תל אביב: "היה לנו ברור שככה תיראה העונה, היו אירועים לא רגילים"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

ברגע האחרון, אפילו מספר דקות אחרי סגירת החלון, הצליחה הפועל פתח תקוה להשיג את האישור המיוחל ולהחתים את עידן ורד. הקשר בן ה-33 מצטרף מהפועל תל אביב בחוזה לעונה וחצי וינסה לעזור למלאבסים להעפיל לליגת העל.

"אני שמח להגיע למועדון ענק כמו הפועל פתח תקוה", אמר עידן ורד לאחר החתימה. "הייתי בהרבה מועדונים גדולים בארץ ובעולם, ואני יודע כמה חשוב להחזיר את הפועל פתח תקוה לקדמת הבמה. ויתרתי על לא מעט כסף בשביל להגיע לכאן ולהיות חלק מהפרויקט המדהים הזה. אני כאן בשביל לשמח את האוהדים המדהימים של הקבוצה ולהחזיר את הפועל פתח תקוה לליגת העל".

שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
פרק חדש בקריירה. ורד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

כך הודיעה הפועל פתח תקוה על החתמת עידן ורד

בחשבון האינסטגרם שלו כתב ורד: "אחד הרגעים המאכזבים ביותר בקריירת של כדורגלן זה לא לשחק, לשבת בחוץ, לא להיות חלק מהמשחקים שאנחנו כל כך אוהבים... 18 פעמים בלבד פתחתי בהרכב בשנה וחצי ומעט מאוד משחקים סיימתי משחק שלם. פספוס ואכזבה עצומה. כשהגעתי בעונה שעברה אחרי קיץ לא פשוט גם ברמה האישית, הבטחתי לבעלים שנהיה בפלייאוף העליון וגם באירופה... נהניתי מכל רגע, מהעוצמות של המועדון, מהדחיפה האדירה שקיבלתי מכולם.

"לצערי ולצער הקהל שתמיד רצה לראות אותי על הדשא, קיבלתי הודעה בקיץ לעזוב, פירקו את כל השלד של שנה שעברה ואני אחד מהם. כיוונו גבוה יותר, בפועל היה לנו ברור שככה תיראה העונה. עוד הייתי מוכן לוותר על שכר, לעבור שלושה מאמנים שלא נתנו לי הזדמנות להיכשל אפילו, ועוד אירועים לא רגילים במהלך העונה. הכל בשביל לשחק בהפועל. 400 דקות בשנה קלנדרית הספיקו לי. אני מכור לכדורגל, אני חייב לשחק ואני לא באותו בן אדם כשאני לא חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully