וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק שוב נדחה? פוגבה מחוץ לסגל יובנטוס למשחק הגביע

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 18:58

לאחר שישב על הספסל בהפסד למונצה, גם ברבע גמר הגביע האיטלקי (חמישי, 22:00, ספורט1) מול לאציו, לא ייקח חלק הקשר הצרפתי שטרם רשם הופעה מאז ששב בקיץ לגברת הזקנה, בעקבות כאבים בשיקום מהפציעה

תקציר: יובנטוס - מונצה 2:0/ספורט1

לאחר עלייתה של אינטר לחצי גמר הגביע האיטלקי, הערב (רביעי) ימשיכו משחקי רבע הגמר עם המפגשים בין פיורנטינה לטורינו (19:00, ספורט3) ורומא לקרמונזה (22:00, ספורט3) אשר יכריעו מי תצטרף לקבוצה ממילאנו בשלב הבא. מחר (חמישי, 22:00, ספורט1), ייערך המשחק האחרון בסיבוב הנוכחי כאשר יובנטוס תארח את לאציו במשחק המרכזי של הגביע.

עם עננת חוסר הוודאות של הגברת הזקנה לאחר הורדת הנקודות, השעיית אנשי המועדון ועזיבתו של ווסטון מקני בחלון ההעברות של ינואר ללידס, מסימיליאנו אלגרי הוסיף צרה נוספת כששיתף שפול פוגבה, שחקן הרכש מהקיץ, נפגע פעם נוספת וסובל מכאבים בשרירים בעת שיקומו והמסע לחזרה לסגל.



התשובה המושלמת: מאחורי המעבר המפתיע של ז'ואאו קאנסלו לבאיירן מינכן
בפעם השנייה בתוך שנה: טום בריידי הודיע על פרישה מפוטבול
קרלו אנצ'לוטי לקראת ולנסיה: "נילחם עד הסוף על האליפות"

שחקן יובנטוס פול פוגבה. James Williamson - AMA, GettyImages
חוץ ממשחקי הכנה בקיץ, עדיין לא היה כשיר לשחק ביובנטוס. פוגבה/GettyImages, James Williamson - AMA

בהפסד 2:0 למונצה במסגרת הליגה, הצרפתי ישב על הספסל של יובנטוס, אך לא שותף, וכעת נראה שמועד החזרה שלו לדקות ראשונות במדי הזברה של האיטלקים התרחק: "אין ניסים במקרים כאלה, הברך שלו צריכה להתרגל לעומסים של אימונים. לצערי, כאשר שחקן לא משחק במשך חודשים, כל כאב שמופיע מהאינטנסיביות של האימונים צריך לשים לב אליו ולקחת את הדברים בזהירות".

הפעם האחרונה בה עלה הקשר על כר הדשא היה במדי מנצ'סטר יונייטד בחודש אפריל. בקיץ שב למדי הביאנקונרי, שש שנים לאחר שעזב תמורת סכום שיא בזמנו לשדים האדומים, בחינם, ומאז לא רשם הופעה בודדה. כזכור, לפני המונדיאל פוגבה ניסה לחזור לכשירות שתספיק להופעה אצל סגנית אלופת העולם, אך נפצע פעם נוספת ולא נכלל בסגל של דידייה דשאן. מאז, הספיק להכעיס את אוהדי יובנטוס על "חוסר הרצינות שלו בניסיון לשוב לכשירות" כאשר ביקר באתר סקי וסיכן את הברך הפגועה שלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פול פוגבה, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
משחק רשמי אחרון במדי השדים האדומים באפריל. פוגבה בימיו במנצ'סטר יונייטד/רויטרס

פרצוף מוכר ישוב מחר לטורינו בדמותו של מאוריציו סארי, מאמן לאציו שאימן בעבר את יובנטוס ופוטר לאחר הפסד בשמינית גמר ליגת האלופות לליון ב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully