וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטעם חמוץ: ריאל מדריד גברה 0:2 על ולנסיה

הבלאנקוס נהנו משערים של אסנסיו (52) בביצוע מרהיב ו-ויניסיוס (55) וצמצמו את הפער מברצלונה שבפסגה לחמש נקודות. הפציעות של בנזמה ומיליטאו העיבו על הניצחון החשוב, פאוליסטה (72) הורחק בעבירה פראית

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

ריאל מדריד גברה הערב (חמישי) 0:2 על ולנסיה במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגה הספרדית וצמצמה בחזרה את הפער מברצלונה המוליכה ל-5 נקודות בלבד.

קרלו אנצ'לוטי העלה בהרכב את דני סבאיוס ומרקו אסנסיו במקום רודריגו ואורליאן טשואמני, בעוד אדוארדו קמאבינגה פתח כמגן שמאלי על חשבון פרלאן מנדי הפצוע. אצל ולנסיה, שנפרדה מג'נארו גאטוזו, וורו ניהל את המשחק בסנטיאגו ברנבאו, זאת לאחר ששימש בעבר כבר שבע פעמים בתור מאמן מחליף אצל העטלפים וגם היה מאמן ראשי במועדון בחצי העונה השנייה של 2016/17.

המשחק נפתח בשליטה של הבלאנקוס שראו את אסנסיו סוחט הצלה מרהיבה מגיורגי ממרדשווילי כבר בדקה השלישית. בדקה ה-36 אדר מיליטאו ירד בעקבות פציעה במפשעה והוחלף על ידי דני קרבחאל, שבועיים וחצי לפני שמינית גמר ליגת האלופות מול ליברפול, ועם סגל דליל בהגנה של ריאל. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+2) אנטוניו רודיגר כבר חגג את היתרון אחרי נגיחה מוצלחת לשער של ולנסיה, אבל השופט פסל אותו בעקבות עבירה של קארים בנזמה במהלך אחרי שנקרא לצפות במהלך על ידי שופטי מערכת ה-VAR.

שבע דקות לתוך פתיחת המחצית השנייה, ריאל הצליחה לעלות ליתרון - אסנסיו השתחר למצב בעיטה מחוץ לרחבת ולנסיה ודייק בבעיטה מרהיבה לרשת של ממרדשווילי. כעבור שלוש דקות ויניסיוס השלים את השני בדהירה שלו לעבר רחבת ולנסיה והברזילאי סיים בבעיטה שטוחה לרשת של הגיאורגי עם 0:2 מהיר. בדקה ה-60 ריאל עם מכה נוספת, כאשר בנזמה ירד פצוע לחדר ההלבשה והוחלף על ידי רודריגו. בדקה ה-72 ולנסיה נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה בוטה ומכוערת של גבריאל פאוליסטה שבעט בפראות ברגליו של ויניסיוס.

בסיום ריאל מדריד מצמצמת את הפער מברצלונה לחמש נקודות, אך הפציעות של בנזמה ומיליטאו בהחלט יכולות להדאיג את אנצ'לוטי לקראת שמינית גמר ליגת האלופות ורשימת הפצועים הארוכה של המועדון.

מרקו אסנסיו לצד שחקני ריאל מדריד. רויטרס
שלוש נקודות חשובות. אסנסיו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: כדור עומק יוצא מן הכלל של טוני קרוס מצא את מרקו אסנסיו שבעט לפינה של גיורגי ממרדשווילי, אבל השוער של העטלפים ירד נהדר לכדור והדף את ההזדמנות של הקשר הספרדי.

דקה 19: מהלך קבוצתי נפלא של הבלאנקוס עבר מקארים בנזמה במסירת עקב לאסנסיו שהשתחרר לבעיטה מ-11 מטרים ונחסם בדרך לקרן.

דקה 23: אסנסיו הרים כדור לרחבת ולנסיה בניסיון למצוא את בנזמה ליד הקורה השמאלית, גבריאל פאוליסטה מנע נגיחה של הצרפתי מקרוב והרחיק לקרן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיורגי ממרדשווילי, שוער ולנסיה. רויטרס
הצלה מרהיבה כבר בפתיחה. ממרדשווילי/רויטרס

דקה 28: בנזמה השאיר לויניסיוס כדור בצד שמאל של רחבת ולנסיה, הברזילאי בעט שטוח וחלש לידיים של ממרדשווילי.

דקה 30: אדוארדו קמאבינגה הצטרף להתקפה מאגף שמאל, אך בעט רק לרשת החיצונית של השוער הגיאורגי של ולנסיה.

דקה 45+2: אנטוניו רודיגר כבר חגג את שער היתרון שלו בנגיחה, אבל השופט נקרא לצפות במהלך על ידי שופטי ה-VAR וראה עבירה בוטה של בנזמה שפגע בפניו של יונוס מוסא. השער נפסל והחלוץ הצרפתי קיבל כרטיס צהוב.

אדר מיליטאו, ריאל מדריד. רויטרס
פציעה מדאיגה. מיליטאו/רויטרס

דקה 52: גול! אסנסיו השתחרר למצב מצוין מחוץ לרחבה של ממרדשווילי ובעט כדור אדיר לחיבורים של ולנסיה. 0:1 לריאל מדריד!

דקה 55: גול! ויניסיוס פרץ באגף שמאל וסיים באחד על אחד מול ממרדשווילי בבעיטה חדה ושטוחה לפינה הימנית בדרך ליתרון מבטיח. 0:2 לריאל מדריד!

דקה 68: מרכוס אנדרה עלה מהספסל ובבעיטה הראשונה שלו לשער של טיבו קורטואה פספס במעט את המסגרת של ריאל עם ביצוע אקרובטי.

מרקו אסנסיו, ריאל מדריד. רויטרס
בליץ בתחילת המחצית השנייה. אסנסיו/רויטרס
ויניסיוס, ריאל מדריד. רויטרס
סיומת נהדרת של הברזילאי. ויניסיוס/רויטרס

דקה 72: כרטיס אדום! אחת העבירות הבוטות ביותר שראינו העונה - פאוליסטה בעט בפראות בויניסיוס בצורה קשה ומיד הורחק על ידי השופט באירוע שיצא תגרה על המגרש. ולנסיה נותרה בעשרה שחקנים!

דקה 90: כדור חופשי על קצה רחבת ולנסיה של רודריגו מצא את ממרדשווילי מוכן והשוער הדף לקרן.

גבריאל פאוליסטה, ולנסיה. רויטרס
עבירה מכוערת שהותירה את העטלפים בעשרה שחקנים. פאוליסטה/רויטרס

ביום ראשון תתארח ריאל מדריד אצל מאיורקה במסגרת המחזור ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully