וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "הלב בחר יובנטוס. רוצה למצוא מחדש את ההנאה בכדורגל"

הקשר הצרפתי עקץ את מנצ'סטר יונייטד והבהיר: "יובה נתנה לי את ההזדמנות להיות פוגבה, עכשיו עליי להחזיר". די מריה: "רוצה להיות אלוף"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

פול פוגבה השלים היום (שני) את חזרתו ליובנטוס, שש שנים אחרי שמכרה אותו למנצ'סטר יונייטד תמורת 100 מיליון יורו. אלוף העולם הצרפתי ירוויח כ-8 מיליון יורו לעונה ואחרי שחתם על חוזה לארבע שנים גם סיפר על הקאמבק בריאיון לערוץ הטוויץ' של המועדון.

"אני שוב בבית!", התלהב פוגבה בן ה-29. "התחושה נהדרת, אני לא יכול להגדיר אותה. אני שמח וכבר לא יכול לחכות לחזור ללבוש שוב את חולצת הביאנקונרי. אני רוצה למצוא מחדש את ההנאה שלי בכדורגל. דיברתי עם אלגרי, דיבאלה, קואדרדו, אניילי ונדבד, אז הייתי תמיד בקשר עם אנשי יובה".

על ההחלטה לדחות הצעות אחרות ולחזור לטורינו, אמר פוגבה: "הלב שלי החליט ואני בטוח שעשיתי את הבחירה הנכונה. החולצה הזו היא הכול עבורי, יובנטוס נתנה לי את ההזדמנות להיות פוגבה. עכשיו אני רוצה להחזיר לה אושר ולהביא תארים למועדון שראוי רק לניצחונות".

פוגבה בן ה-29 ילבש את החולצה מספר 10 בקדנציה השנייה של ביובנטוס, אחרי עזיבת חברו הטוב פאולו דיבאלה. "זו החולצה שהשארתי לחברי פאולו ועכשיו אני שמח לקבל אותה בחזרה. אמרתי לאוהדים שאני שוב בבית ואני שמח. הגיע הזמן! אהיה שמח עוד יותר כשנחזיר גם את האליפות הביתה".

פול פוגבה שחקן יובנטוס. Stefano Guidi, GettyImages
"שוב בבית". פול פוגבה/GettyImages, Stefano Guidi

מוקדם יותר היום הוצג גם אנחל די מריה במסיבת עיתונאים חגיגית, שלושה ימים אחרי שחתם לעונה הקרובה: "אני מאושר להיות פה וללבוש את החולצה של יובנטוס. אני והמשפחה שלי התקבלנו בצורה נפלאה ואני מודה לכולם על קבלת הפנים. אתם תקבלו את אותו די מריה שתמיד הייתי - השחקן שרוצה לנצח בכל מחיר, ששונא להפסיד ושרוצה להיות אלוף. אני חושב שיובנטוס בחרה בי בזכות הדברים האלה. הכי חשוב שכולנו נעבוד קשה ואני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי".

עוד אמר "האטריה", שעל פי הפרסומים העדיף לעבור לברצלונה עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן: "בכדורגל הכול משתנה במהירות. השיחות עם יובנטוס היו טובות והראש שלי ממוקד ומפוקס אך ורק ביובנטוס. הגעתי לכאן כדי לנצח משחקים עם יובנטוס וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו לשנה הקרובה - לנצח כמה שיותר משחקים ורק אחרי זה אחשוב על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully