וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה חתם ביובנטוס עד 2026, ירוויח 8 מיליון יורו לעונה

6 שנים אחרי שנמכר ביותר מ-100 מיליון יורו, הקשר הצרפתי חוזר לטורינו בהעברה חופשית בתום קדנציה מאכזבת במנצ'סטר יונייטד: "שב הביתה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

אחרי שמכרה אותו לפני 6 שנים ב-100 מיליון יורו, יובנטוס הזירה היום (שני) רשמית לשורותיה את פול פוגבה, אחרי שהכריזה על החתמת הקשר הצרפתי עד 2026. פוגבה, שעזב את מנצ'סטר יונייטד אחרי קדנציה מאכזבת מאוד, יקווה לשקם את הקריירה שלו בקבוצה שבה הגיע לשיאו. הקשר, שמגיע בחינם אחרי שסיים את חוזהו באולד טראפורד, ירוויח 8 מיליון יורו לעונה, פלוס עמלה של 2.5 מיליון יורו לסוכנים.

יובנטוס לא הצליחה לזכות בסקודטו בשנתיים האחרונות ואיבדה את האליפות לאינטר ולמילאן אחרי שסיימה בפסגת הליגה במשך תשע שנים ברציפות, אבל בעונה הבאה היא בהחלט מתכוונת להסתער על האליפות. בנוסף לפוגבה, כזכור, החתימה יובה גם את אנחל די מריה, שיחזק את הסגל של מסימיליאנו אלגרי.

"כשאנחנו אומרים להתראות, אחרי חוויה משותפת נהדרת ביחד, באיזשהי פינה בלב תמיד יש לנו תקווה שעוד נתראה שוב", נכתב בהודעה של יובנטוס על הקאמבק, "וזה מה שקרה עם פול. ב-2016 דרכינו נפרדו אחרי 4 שנים מדהימות... אמרנו להתראות אבל מעולם לא שכחנו, ויש משהו שתמיד מזכיר לך את הבית, וגורם לך לחזור אליו. לא יכולנו להיות שמחים יותר: פוגבה שוב איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully