וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: די מריה חתם ביובנטוס, יוביץ' נרכש ע"י פיורנטינה, לנגלה הושאל לטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 22:04

הארגנטינאי הצטרף רשמית לגברת הזקנה לעונה אחת. הסרבי ינסה להתניע את הקריירה בסרייה A, הצרפתי הצטרף בהשאלה מברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

העברות

* אנחל די מריה הצטרף רשמית ליובנטוס. הארגטינאי שעזב את פ.ס.ז' הגיע לגברת הזקנה בהעברה חופשית וחתם לעונה אחת, עד קיץ 2023. הוא ילבש את החולצה מספר 22.

* לוקה יוביץ' נרכש על ידי פיורנטינה. החלוץ שהגיע לריאל מדריד על תקן הבטחה גדולה, ישחק לראשונה בסרייה A וינסה להתניע מחדש את הקריירה. הוא חתם לשנתיים.

* קלמון לנגלה הושאל מברצלונה לטוטנהאם לעונה אחת, ללא אופציית רכישה. הבלם הצרפתי יהיה המצטרף החמישי הקיץ לשורות התותחנים.

* האל סיטי הודיעה על החתמתו של ז'אן מישל סרי. הקשר ששוחרר מפולהאם הצטרף בחוזה לשלוש שנים.

* אתלטיקו מדריד הודיעה: סמואל לינו שחקנה של ז'יל ויסנטה חתם לחמש שנים.

* בגיל 40: פפה ריינה השוער הוותיק עזב את לאציו וחתם לעונה אחת בשורות ויאריאל.

* עכשיו זה רשמי: אייאקס השלימה את ההעברה היקרה ביותר בתולדותיה כששילמה 31.2 מיליון יורו לטוטנהאם עבור סטיבן ברחווין. החלוץ, שאמור להחליף את סבסטיאן האלר שנמכר לדורטמונד, הגיע ללונדון מפ.ס.וו איינדהובן, אבל גדל באייאקס.

* אנחל די מריה נחת בטורינו לקראת החתימה וההצגה הרשמית כשחקן יובנטוס. הקשר הספיק להיפגש עם מאמנו החדש והמועדון מתעד את יומו הראשון בביתו החדש לקראת החתימה בהמשך.

* מילאן השלימה את רכישתו של החלוץ מסיאס ג'וניור מקרוטונה תמורת 4.5 מיליון יורו.

* לגיה ורשה החתימה את שחקן הכנף פאבל וישולק מאוניון ברלין כאשר דמי הרכישה לא פורסמו.

* ניו אינגלנד רבולושיין מה-MLS רכשה את החלוץ ג'אקומו וריוני מיובנטוס תמורת 3.5 מיליון דולר.

* עוד ב-MLS: אינטר מיאמי השלימה את רכישתו של אלחנדרו פוזואלו מטורונטו תמורת 150 אלף דולר, בעוד קולורדו ראפידס החתימה בהעברה חופשית את שחקן הכנף סאם ניקולוסון מבריסטול רוברס.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של חוליאן אלבארס, החלוץ הארגנטינאי שמגיע מריבר פלייט, שבמדיה ב-120 משחקים כבש 53 שערים ובישל 19 פעמים, כשהוא בן 22 בלבד. יש לציין שאחרי לא מעט שמועות, במיוחד על רקע הגעתו של ארלינג הולאנד, בסיטי מכחישים את הדיווחים שאלבארס יושאל. הוא ילבש את החולצה מספר 19.

שמועות

* היכן ישחק בעונה הבאה פאולו דיבאלה? ז'וזה מורינו לוחץ על ראשי המועדון ועל השחקן, במקביל נטען שסוכנו של הארגנטינאי בשיחות עם מנצ'סטר יונייטד שנערכת לאפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב.

* פול פוגבה יחתום בסוף השבוע ביובנטוס. מספר שבועות אחרי שסיכם את תנאיו, הצרפתי בדרך לאיטליה וינחת היום בטורינו. הוא יעבור בדיקות רפואיות בשבת ולאחר מכן יחתום. הוא מצטרף ללא תמורה אחרי שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, שרכשה אותו מיובנטוס באוגוסט 2016 תמורת כ-105 מיליון יורו.

* דיווח בקטלוניה: מסי וסוארס יתאחדו בקיץ הבא בקבוצת אינטר מיאמי, הקבוצה מה-MLS שהבעלים שלה הוא דייויד בקהאם. על פי הדיווח השנייה יעברו לקבוצה אחרי המונדיאל בקטאר. מסי יסיים את החוזה שלו בפריז ולסוארס כרגע אין קבוצה והוא ישמח להתאחד עם חברו הטוב מימי ברצלונה. אגב, למסי יש בית במיאמי, מה שיקל על המעבר שלו לארה"ב.

* דיווח באיטליה: רומא דורשת 50 מיליון יורו עבור ניקולו זאניולו הכישרון הצעיר שלה. אלא שיובנטוס לא מוכנה לשלם סכום כזה עבור שחקן שעבר כבר שני ניתוחים.

* באיטליה מדווחים: נציגים של מונזה נפגשו עם סוכנו של אדינסון קבאני, חלוץ נבחרת אורוגוואי שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. מונזה עלתה הקיץ לליגה הבכירה באיטליה

* ניוקאסל העשירה מתכננת להציעה 20 מיליון ליש"ט עבור מרקו אסנסיו, שחקנה של ריאל מדריד.

* בבילד טוענים כי מנצ'סטר יונייטד היו במגעים עם מתייס דה ליכט, אך הבלם ההולנדי אמר ליובנטוס כי הקבוצה היחידה שהוא מעוניין לקיים עמה שיחות היא באיירן מינכן.

* על פי דיווחים שונים כריסטיאנו רונאלדו רוצה להצטרף לבאיירן מינכן, כאשר סוכנו ז'ורז'ה מנדש "עובד בקדחתנות" כדי להנדס את המעבר של הפורטוגלי ממנצ'סטר יונייטד לאלופת גרמניה. רונאלדו לא יצא עם מנצ'סטר יונייטד למסע באסיה בגלל "סיבות משפחתיות", ומתחיל לאבד תקווה שיצליח לעזוב הקיץ אחרי שיונייטד הודיעה שהוא לא למכירה.

* הבעלים של צ'לסי טד בוהלי נסע לברצלונה על מנת לסגור עם ההנהלה של בארסה עסקה: הקטלאנים מציעים את סרג'יניו דסט וממפיס דפאיי תמורת סזאר אספיליקואטה ומרקוס אלונסו. צ'לסי גם רצתה את פרנקי דה יונג, אבל הוא מעדיף את יונייטד אם ייאלץ לעזוב.

* וידאר קיארטנסון האיסלנדי, חלוץ מכבי תל אביב בעבר, עזב את ולרנגה הנורבגית. מאז הצטרף בקיץ 2020, כבש 18 שערים ב-42 משחקים.

* אלסיו רומאניולי צפוי לחתום בלאציו. הבלם שסיים את חוזהו במילאן העדיף להישאר באיטליה והוא יחתום בקבוצה מרומא עד 2027, סירב בין השאר לפולהאם האנגלית.

* על פי הגזטו דלו ספורט האיטלקי באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר חלוץ נאפולי ונבחרת ניגריה ויקטור אוסימן.

* לפי הל'אקיפ הצרפתי ליון קרובה להשלים את רכישתו של ניקולאס טגליאפיקו מאייאקס תמורת 4 מיליון יורו.

* סביליה תרכוש את מרקאו, הבלם הברזילאי של גלאטסראיי. האנדלוסים ישלמו עליו כ-15 מיליון יורו.

* נוטינגהאם פורסט סיכמה עם ליברפול על רכישת המגן הימני נקו וויליאמס תמורת כ-17 מיליון ליש"ט וכעת היא צפויה לשלם כ-8 מיליון ליש"ט עבור המגן השמאלי עומאר ריצ'רארדס, שיירכש מבאיירן מינכן ויחתום לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully