וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד בהפועל פתח תקוה, קפילוטו בנס ציונה, ערן לוי בליגה ב'

הקשר עבר מהפועל תל אביב למלאבסים למרות האיחור ברישום. הבלם הצטרף לסקציה שהחתימה את אינברום ודיאס, חדרה התחזקה בשלושה שחקנים, חטאב חזר לאשדוד

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

חלון ההעברות בישראל נסגר הערב (רביעי) בשעה 19:00 והקבוצות ניצלו את השעון עד לרגע האחרון (וקצת מעבר לכך) כדי לגבש את הסגלים שיסיימו את העונה. אחרי תקופה עמוסה בהחתמות, עסקאות והעברות, הנה כל מה שקרה ביום האחרון.

נפרד מהפועל באר שבע: אסטריט סלמאני הושאל למיטיולנד
הפועל חדרה ממשיכה להתחזק: הקשר אלברט איופי חתם
עדן קארצב חתם לארבע עונות וחצי באיסטנבול בשאקשהיר
בילנקי חתם רשמית במכבי נתניה, אריך ברקו שוחרר
זאהי אחמד חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע
דיא סבע על ההחלטה לחתום במכבי חיפה: "עברתי ימים לא קלים"

רארש איליה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
העסקה הגדולה של מכבי תל אביב. רארש איליה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

19:05: הסדר פיצוי של עידן ורד הגיע באיחור של מספר דקות, אבל המעבר אושר בכל זאת והוא עזב את הפועל תל אביב לטובת הפועל פתח תקוה. הקשר בן ה-33 ינסה לסייע למלאבסים להעפיל לליגת העל. (אופיר סער) לידיעה המלאה

18:59: קארנז'י אנטואן, חלוצה בן ה-31 של נבחרת האיטי, חתם בהפועל חיפה עד לסיום העונה. בקבוצה עדיין ממתינים לשחרור הבינלאומי מקבוצת קאסה פיה הפורטוגלית. הבעלים יואב כץ אמר: "כחלק משדרוג הקבוצה והסגל, השלמנו בחלון ההעברות הזה החתמת ארבעה שחקנים זרים איכותיים עם ניסיון בינלאומי, שאני בטוח שיעזרו לנו להשיג את המטרות להמשך העונה". (שלמה וייס)

עוד בוואלה!

חלון ההעברות של ינואר לקראת סגירה: כל השינויים בליגת העל

לכתבה המלאה
שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
אחרי הבאזר. עידן ורד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

18:53: שיחות של הדקות האחרונות בנוגע לפיצוי שיקבל עידן ורד בדרך למעבר מהפועל תל אביב לשורות הפועל פתח תקוה. (אופיר סער)

18:50: הפועל עכו מהלאומית החתימה את החלוץ הגאורגי בן ה-33 גיורגי גבדאבה, שכבש שישה שערים בדרך לזכייה באליפות של דינמו טביליסי. בנוסף אליו הגיע החלוץ האמריקני-גנאי נאנה אקוסה-במפה, שמיעט לשחק וכלל לא כבש במדי פרדוביצה הצ'כית בשנתיים האחרונות.

18:40: מהראן ראדי נפרד ממ.ס. כפר קאסם ועבר ליריבה לתחתית, הפועל נוף הגליל. הקשר בן ה-40 וחצי ינסה לסייע למוטי איוניר להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית, ופרט אליו הצטרפו ביממה האחרונה חמישה שחקנים נוספים. לידיעה המלאה

ניסו קפילוטו, סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
עבר לכתום. ניסו קפילוטו/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

17:34: הבלם ניסו קפילוטו סיכם בסקציה נס ציונה, קיבל את השחרור מהפועל חיפה והשלים את המעבר. לאחר החתימה אמר השחקן בן ה-33: "מאוד שמח להצטרף למועדון, מקווה שביחד נצליח להשיג את המטרה ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל". (שלמה וייס ורענן ברנובסקי)

17:20: ערן לוי, שהחל את העונה במכבי יפו מהלאומית, עבר להפועל רעננה מליגה א' דרום ואז נפצע בבכורה, חוזר למגרשים בליגה ב'. השחקן בן ה-37 חתם במ.ס. קרית ים, מוליכת מחוז צפון א' בליגה הרביעית.

17:15: עוביידה חטאב חזר לקדנציה שנייה במ.ס. אשדוד. הבלם בן ה-30 לא שיחק מאז אפריל 2022, אז שוחרר מבני יהודה, וכעת שב לקבוצה אליה השתייך כאשר נידון למאסר בגלל מעורבותו בתאונת פגע וברח.

דודו ביטון, מכבי קביליו יפו. מכבי קביליו יפו, אתר רשמי
תחנה 19 בקריירה. דודו ביטון/אתר רשמי, מכבי קביליו יפו

17:00: מכבי קביליו יפו מהליגה הלאומית השלימה את צירופו של החלוץ דודו ביטון, שהוביל בעונה שעברה את סקציה נס ציונה לליגת העל והעונה שיחק במכבי פתח תקוה. זו התחנה ה-19 בקריירה של החלוץ בן ה-34. פרט אליו, הצטרפו ליפו גם יונתן פז פורטוגז (הנוער של מכבי תל אביב) ונוריאל בוזגלו (עירוני מודיעין) ששיחק בקבוצה לפני כמה שנים. גיא אמסלם הושאל לרמת השרון.

16:06: הפועל חדרה הודיעה על צירופם של הקשרים אלברט איופי, נס זמיר והמגן רותם קלר. השבדי בן ה-30 כבר נחת בישראל וערך אימון בכורה היום, ולאחר מכן השלימו את מעברם לקבוצה גם זמיר (32) ששוחרר מסקציה נס ציונה והמגן בן ה-20 שהושאל ממכבי נתניה עד תום העונה. (רענן ברנובסקי) לידיעה המלאה

15:56: הבלם הצעיר דוד חוג'ה הושאל מבית"ר ירושלים לאדומים אשדוד מהליגה הלאומית. הוא ישוב לקבוצה מהבירה בתום העונה. נועלת טבלת הלאומית צירפה גם את החלוץ עבדאללה חליחל מכפר קאסם. (אופיר סער)

אלברט איופי הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
שבדי בהפועל חדרה. אלברט איופי/אתר רשמי, הפועל חדרה

15:50: שלוש העברות נוספות בליגה הלאומית: איתי טאקו עבר מהפועל אום אל פאחם להפועל עפולה, יצחק דנן עבר מעירוני טבריה להפועל נוף הגליל, לירוי גבאי הושאל ממכבי נתניה להפועל ניר רמת השרון.

15:31: רארש איליה עבר בדיקות רפואיות וחתם במכבי תל אביב אליה הושאל מניס הצרפתית. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

15:17: הפועל תל אביב הודיעה שבפגישה שנערכה הבוקר בין מנכ"ל המועדון, לירן מוכתר, לבין סטפן מרינוביץ', סיכמו הצדדים על התרת חוזהו של השוער, שיקבל פיצוי מהמועדון ויעזוב. (אופיר סער)

סטפן מרינוביץ' שוער הפועל תל אביב. דני מרון
סיים את דרכו בהפועל תל אביב באופן סופי. מרינוביץ'/דני מרון

14:44: המגן הימני אלון אזוגי עבר מהפועל ירושלים למכבי פתח תקוה.

14:06: אור אינברום אחרי החתימה בסקציה נס ציונה: "שמח להגיע למקום כמו נס ציונה ושמח לחזור לליגת העל, עכשיו הזמן להחזיר במגרש על האמון". (רענן ברנובסקי)

13:56: הושלמה עסקת השאלתו של שביט מזל מהפועל תל אביב למ.ס. אשדוד עד תום העונה. מזל שחתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להגיע למ.ס אשדוד, קבוצה עם המון צעירים מוכשרים בשילוב שחקנים מנוסים, ואין לי ספק שאוכל להצליח כאן ולעזור לקבוצה". (יניב טוכמן)

שביט מזל, מ.ס. אשדוד, עם סוכנו עידן בן אבו. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
ישחק באשדוד בחצי העונה הקרובה. מזל/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

13:37: עוד בריינה, הקבוצה מנסה לצרף קשר ישראלי ברגע האחרון. שמותיהם של רועי שוקרני מסכנין, תומר אלטמן מהפועל ירושלים ותמיר גלזר מהפועל חיפה, הוזכרו כמועמדים. בנוסף נבדקת האפשרות לצרף בהשאלה את אביאל זרגרי ממכבי חיפה. (רענן ברנובסקי)

13:30: רונן חנציס שהתחיל את העונה כמושאל ממכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, סיים את דרכו בבית וגן ועבר בהשאלה להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. גם גל קעטבי (הפועל כפר סבא) וטל מכלוף (הפועל כפר סבא עד לקיץ) הצטרפו לכתומים.

13:25: אחמד עאבד ביקש להשתחרר ממכבי בני ריינה, ככל הנראה על מנת להצטרף לעירוני טבריה מהלאומית. גם הפועל אום אל פאחם נמצאת בתמונה לצירופו. (רענן ברנובסקי)

בלדימיר דיאס, סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
ברוכים הבאים לישראל. בלדימיר דיאס/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

13:24: החלוץ הקולומביאני בלדימיר דיאס חתם בסקציה נס ציונה ואמר: "אני מאוד שמח להגיע לנס ציונה. אני רוצה לעזור למועדון ולתת את כולי על מנת להצליח להשיג יחד עם הקבוצה את המטרות שלנו לעונה". (רענן ברנובסקי)

13:23: רשמית: פרד פריידיי חתם בבית"ר ירושלים. (אופיר סער) לידיעה המלאה

13:04: הפועל חיפה הודיעה שהגיעה לסיכום עם קוואמה קווי על התרת חוזהו. בנוסף, ניסו קפילוטו ותמיר גלזר קיבלו אישור למצוא קבוצות אחרות ואם יגיעו לסיכומים עם המועדונים שמעוניינים בהם, הם יעזבו. (שלמה וייס)

12:12: בהפועל חדרה ממתינים לאישור בקרת התקציבים כדי להעביר את חוזהו של אלברט איופי. הקשר השבדי עבר בדיקות רפואיות וכבר הספיק להגיע למתחם האימונים של הקבוצה. (רענן ברנובסקי)

שחקן הפועל חיפה קוואמה קווי. מאור אלקסלסי
עוזב אחרי חצי עונה. קווי/מאור אלקסלסי

11:57: בלדימיר דיאס, חלוץ קולומביאני בן 30, נחת בישראל ויחתום בסקציה נס ציונה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. דיאס שיחק בעונה שעברה באלשקרט הארמנית וכבש 11 שערים. בנוסף, אור אינברום חתם בקבוצה אחרי שפתח את העונה בהפועל אום אל פאחם. (רענן ברנובסקי)

11:46: הפועל תל אביב החליטה לרשום את הרוויה איליץ' והוא יהיה אחד מששת הזרים של הקבוצה עד סיום העונה. האדומים ניסו לצרף את המגן/בלם שי בן דוד, אבל הפועל כפר סבא סירבה. (אופיר סער)

11:08: חלוץ נבחרת האיטי, קארנז'י אנטואן, נחת לפנות בוקר בישראל לקראת ההצטרפות להפועל חיפה. השחקן בן ה-31 ויערוך בשעה הקרובה בדיקות רפואיות לאחריהן צפוי לעבור רשמית מהקבוצה הפורטוגלית קאסה פיה. ניסו קפילוטו מבצע ניסיון נוסף לקבל שחרור לסקציה נס ציונה, אבל בשלב זה הבעלים יואב כץ, מסרב. (שלמה וייס)

ניסו קפילוטו, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לנס ציונה. קפילוטו/מאור אלקסלסי

10:48: הפועל כפר סבא התחזקה אתמול בשני שחקנים חדשים: הקשר שי מזור שהגיע מכפר קאסם, והבלם טום אחי מרדכי שהושאל מהפועל תל אביב אחרי שאת החצי הראשון של העונה העביר בבני יהודה. הזהובים החתימו לשלוש שנים וחצי את שחקן הכנף אורי הלוי, ששיחק בנוער של מכבי תל אביב. (רענן ברנובסקי)

10:14: בסאם זערורה שוחח בשעה האחרונה עם אנשי מכבי חיפה וביקש להישאר בקבוצה. בחיפה נוטים לא לפעול בניגוד לרצון השחקן והחלטה סופית בעניין תתקבל בשעות הקרובות. (שלמה וייס)

9:33: מ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית צירפה בהשאלה שני שחקנים חדשים: החלוץ רוי דוגה הגיע מבית"ר ירושלים והקשר מידן כהן עבר מהפועל ירושלים, אחרי שהתחיל את העונה כמושאל באדומים אשדוד. הם חתמו באמצעות סוכנם, אדם קידן. עוד בליגה הלאומית: ניר חסון הושאל ממ.ס. אשדוד להפועל רמת גן, שהחתימה גם את דור גלילי. (אופיר סער)

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא חוזר לישראל, וזה סופי. רודריגס/מאור אלקסלסי

9:19: הקשר הספרדי חוסה רודריגס לא יצטרף להפועל תל אביב באופן סופי. (אופיר סער)

9:08: שחקן הכנף רארש איליה נחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב. הוא יושאל לצהובים מניס הצרפתית. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

9:03: החלוץ שביט מזל הושאל מהפועל תל אביב למ.ס. אשדוד עד סיום העונה, ללא אופציית רכישה. הוא יחזיק במענק פלייאוף עליון באשדוד וכבר הגיע הבוקר לערוך אימון בכורה.באשדוד החליטו לצרפו אחרי שהחולייה ההתקפית היתה רעה מאוד אמש מול הפועל פתח תקוה בגביע המדינה. (יניב טוכמן)

8:39: לצד החיזוקים האחרונים, במכבי חיפה מעוניינים לשחרר כמה שחקנים כדי לא ליצור עומס באימונים. עופרי ארד וינון אליהו קיבלו אור ירוק לעזוב והדבר תלוי בהם כשלא מעט קבוצות בליגת העל מעוניינות בהם. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא בסאם זערורה, שהגיע בתחילת החודש. בחיפה מתלבטים האם להשאילו בחזרה להפועל עפולה והחלטה סופית משותפת בין חיפה, עפולה והשחקן עצמו, תתקבל במהלך היום. (שלמה וייס)

פרד פריידיי בישראל לקראת חתימה בשורות בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. פרד פריידיי בישראל/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

7:40: פרד פריידיי נחת בישראל לקראת החתימה בבית"ר ירושלים. הניגרי יירשם כזר השישי של הקבוצה על חשבונו של אדוארדו גררו, שאם לא יתיר חוזה היום או יעבור לקבוצה אחרת, יוקפא עד לתום העונה. (אופיר סער)

7:39: במכבי חיפה מודעים לכך שהסגל הנוכחי כולל שחקנים רבים וייתכן שעופרי ארד וינון אליהו ישוחררו היום. השניים כידוע קיבלו אור ירוק לעזוב והדבר תלוי בהם. (שלמה וייס)

7:11: סקציה נס ציונה תנסה לצרף היום בלם ישראלי, כאשר אור בלוריאן וניסו קפילוטו הם השמות המובילים ואחד מהם אמור להצטרף. בנוסף מאמינים במועדון שיצליחו במהלך בזק לצרף גם חלוץ זר. (רענן ברנובסקי)

הרוויה איליץ' שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
נרשם בסופו של דבר. הרוויה איליץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

6:55: נכון לשעת לילה מאוחרת נמשכו הניסיונות של הפועל תל אביב לצרף את חוסה רודריגס אך נותרו פערים. כל הגורמים העריכו שהסיכויים לכך שהכל ייסגר הבוקר וניתן יהיה לצרף את אקס מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נמוכים מאוד. במקרה כזה, אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון נראה כי הקבוצה תרשום את הרוויה איליץ' כזר שישי עד לתום העונה. (אופיר סער)

6:50: פרד פריידיי יעבור היום בדיקות רפואיות ויחתום בבית"ר ירושלים עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. נכון להבוקר, אין חדש בנוגע לאפשרות לשאול את דן ביטון או דור תורג'מן ממכבי תל אביב. (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully