וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רארש איליה חתם במכבי תל אביב: "זוכר את האווירה בבלומפילד"

1.2.2023 / 15:30

כחצי שנה אחרי שהדיח את הצהובים בפלייאוף הקונפרנס, הרומני בן ה-19 הצטרף מניס בהשאלה עד תום העונה וילבש את החולצה 11: "מחכה לעזור לקבוצה להתמודד על תארים". ברק יצחקי: "הגיע אלינו למרות הצעות אטרקטיביות מאירופה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב שיחקה בחצי העונה הראשונה בליגת העל עם חמישה זרים, מאז שסטיפה פריצה עזב ולא נמצא לו מחליף, אבל היום (רביעי), שעות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות, הנחיתו הצהובים את רארש איליה, שחקן הכנף בן ה-19 שהצטרף בהשאלה עד תום העונה מניס הצרפתית.

איליה בן ה-19, שהעמדה המועדפת עליו היא בכנף השמאלית, פגש את מכבי תל אביב בתחילת העונה בפלייאוף הקונפרנס ליג, שני משחקים בהם פתח בהרכב. המפגשים בבלומפילד ובריביירה הם שעזרו למכבי תל אביב לשכנעו להצטרף, מכיוון שהוא התרשם מהמועדון ומרמת הכדורגל ששיחקה הקבוצה ובחר להגיע ארצה למרות שקיבל הצעות גם מהיידוק ספליט ומשטרסבורג.

לאחר שעבר בדיקות רפואיות במועדון, איליה, שילבש את החולצה מספר 11, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ומחכה לעזור לחבריי החדשים לקבוצה להתמודד על תארים. כששיחקתי כאן עם ניס בקיץ, אני זוכר אוירה מדהימה בבלומפילד ואני כבר מחכה לשחק לעיני האוהדים האלה שוב".

רארש איליה, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תוספת כוח לסגל של קראנקה. איליה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, הוסיף: "אנחנו שמחים שהצלחנו להביא את רארש אילייה למכבי תל אביב למרות תחרות קשה והצעות אטרקטיביות מקבוצות נוספות באירופה. לאחר שאיליה וסוכניו למדו על מכבי תל אביב, הסטנדרטים הגבוהים של המועדון והמחויבות שלנו להצלחה, הם הגיעו למסקנה שמכבי זה הבית הנכון לשחקן כשרוני ומבטיח בדמותו. אין לנו ספק כי אילייה יהיה תוספת כוח משמעותית למכבי, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

בתחילת העונה בניס קיבל דקות מהמאמן לוסיאן פאבר כאשר ושותף ב-3 מ-4 המחזורים הראשונים בליגה הצרפתית ובשני משחקים בקונפרנס ליג. אלא שפתיחת העונה של הקבוצה מהריביירה הייתה מאכזבת והרומני הצעיר היה בין השחקנים ששילמו את המחיר ונדדו בין הספסל ליציע. ההופעה האחרונה שלו הייתה למעשה ב-16 באוקטובר: 14 דקות נגד סלובצקו בקונפרנס ליג.

עוד בוואלה!

גיאגון לא כשיר למכבי פתח תקוה, דן ביטון צפוי לקבל דקות

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של איליה

האזינו: יניב טוכמן על ההחתמה של מכבי תל אביב

איליה גדל בראפיד בוקרשט ועלה לבוגרים שלה כבר בגיל 17 ו-4 חודשים כשהיא שיחקה בליגת המשנה ברומניה. הוא סייע לה לעלות ליגה ובעונה הבאה, כשהיה בן 18 בלבד, רשם 6 שערים ו-10 בישולים בליגה הבכירה ברומניה. היכולת הגבוהה בשילוב עם גילו הצעיר, גרמו ללא מעט סקאוטים באירופה להפנות תשומת לב לאיליה ובקיץ האחרון הוא נמכר לניס תמורת 5 מיליון יורו.

הקשר גם היה חלק מנבחרת רומניה עד גיל 19 ששיחקה באליפות אירופה שבה ישראל הגיעה עד הגמר וגם יש לו הופעה נגד החבורה של אופיר חיים במשחק ידידות ב-2021, בו רומניה ניצחה 0:2. הוא צבר 10 הופעות בנבחרת הנוער ורשם הופעה אחת בנבחרת הצעירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully