וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת באל נאסר: "הוצאתי 200 מיליון יורו על רונאלדו, והוא רק יודע לעשות סיווווו"

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 20:49

עוד סרטון מביך לכריסטיאנו רונאלדו: אחרי הקריאות בשמו של מסי והדריכה על החולצות שלו, חבר הנהלה קטל את הכוכב הפורטוגלי בעקבות היכולת המאכזבת שלו בסופר קאפ: "תעיפו אותו מפה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הגיע לאל נאסר מערב הסעודית עם הרבה ציפיות, אבל בינתיים מבחינה מקצועית הוא בעיקר מאכזב. אומנם אין ספק שהליגה בערב הסעודית קיבלה חשיפה גדולה, החשבון הרשמי של אל נאסר זכה בעשרות מיליוני עוקבים חדשים באינסטגרם, הקבוצה והשחקן מככבים בכותרות הראשיות של מדורי הכדורגל בכל רחבי העולם - אבל ספק אם זה מנחם את האוהדים האמיתיים של אל נאסר, שמצפים שבנוסף ליחסי הציבור, הקבוצה גם תנצח.

וכך בימים האחרונים מככב ברשת סרטון משעשע (תלוי את מי שואלים), שבו נראה חבר הנהלת אל נאסר מביע את התסכול שלו אחרי ההפסד של הקבוצה 3:1 לאל איתיחאד בסופר קאפ הסעודי. "שיעוף מפה", אמר חבר ההנהלה, "הוצאתי עליו 200 מיליון יורו, והדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה 'סיווווווווו'. זה בלתי אפשרי". הסרטון זכה לעשרות מיליוני צפיות.

מה באמת עובר על רונאלדו? פירס מורגן חושף שהוא "מאושר", ועוקץ את מסי
השפלה ראשונה? "ג'ורג'ינה רודריגס התחילה לקלוט שנחתה במדינה ערבית"
רונאלדו הוצג: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים. זה לא סוף הקריירה שלי"

חבר הנהלת אל נאסר עצבני על רונאלדו

אוהדים בערב הסעודית דורכים על החולצה שלו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר. רויטרס
ימים לא קלים. כריסטיאנו/רויטרס

הכוכב הפורטוגלי, שעבר לליגה הסעודית אחרי ששוחרר בהסכמה ממנצ'סטר יונייטד, פספס הזדמנות לזכות בתואר ראשון עבור קבוצתו החדשה. בימים האחרונים אף פורסם סרטון שבו נראים אוהדי אל נאסר דורכים על חולצה שלו. גם רודי גרסיה, מאמן הקבוצה, אמר אחרי המשחק האחרון: "אחד הדברים ששינו את המשחק הייתה ההחמצה של כריסטיאנו במחצית הראשונה". ואם זה לא הספיק, במהלך המשחק אוהדי אל איתיחאד הקניטו את הפורטוגלי, וקראו בשמו של ליאו מסי.

אין ספק שרונאלדו ממשיך תקופה לא קלה, אחרי הפרשה עם מנצ'סטר יונייטד ואירועי המונדיאל שבמהלכו הורד לספסל. כעת הוא יקווה לכמה שערים במדי אל נאסר, שעדיין במקום הראשון בליגה הסעודית, כשהפורטוגלי מקווה להוכיח שעדיין יש לו מקום בצמרת הכדורגל העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully