וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה באמת עובר על רונאלדו? פירס מורגן חושף שהוא "מאושר", ועוקץ את מסי

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 7:53

השדר ה"מקורב" לכריסטיאנו מספר מה מלהיב את הפורטוגלי בערב הסעודית, מסביר מה נותן לו עדיפות ויתרון על מסי, ומתעקש: הריאיון שפוצץ הכל היה מוצלח

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

מה עובר על כריסטיאנו רונאלדו מאז שעבר לאל נאסר הסעודית? פירס מורגן, ידידו של הכדורגלן ו"מקורבו", טוען שרונאלדו "אוהב" את החוויה שלו בערב הסעודית, אחרי שעזב את מנצ'סטר יונייטד ואת הפרמיירליג לטובת הכדורגל במזרח התיכון.

כזכור, הריאיון הסנסציוני של רונאלדו עם מורגן היה זה שהרגיז את יונייטד בחודש אוקטובר, כשהחלוץ טוען שהמאמן אריק טן האח "בגד" בו, וזמן קצר לאחר מכן השחקן והמועדון ניתקו את הקשר ביניהם וחוזהו הסתיים, מה שסלל את הדרך עבור השחקן בן ה-37 לעבור כשחקן חופשי. לאחר מכן הוא חתם על חוזה ענקי עם אל-נאסר, והפך לכדורגלן עם השכר הגבוה בתולדות הכדורגל, במהלך מעורר מחלוקת.

לא מלקק דבש: רונאלדו ואל נאסר עפו מהסופר-קאפ הסעודי
"אתה משוגע": הדרישה והסיבה לפרידה של כריסטיאנו רונאלדו מסוכנו

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל. רויטרס
עדיין בטוח שזו החלטה טובה? רונאלדו/רויטרס

מורגן ידוע כ"מקורב" לרונאלדו, ובריאיון עמו נשאל מה עובר על הפורטוגלי. "האם הוא שמח? בהחלט," אמר מורגן, "החלפתי איתו כמה הודעות, והוא ממש אוהב את זה, על המגרש ומחוצה לו". רונאלדו, שעדיין לא כבש עבור אל נאסר בשתי הופעות, ספג ביקורות על ההחלטה המקצועית שקיבל, כשוויתר על ניסיון לשחק באירופה בשביל החוזה הכספי השמן. מורגן הודה שרונאלדו היה מעדיף לשחק בקבוצה שמשחקת בליגת האלופות, אבל הגן על המהלך והבחירה של חברו (ועל הדרך שלח עקיצה לליאו מסי).

עוד בוואלה!

"אל תשכח מי שולט כאן": סנטוס "השמיד את רונאלדו לעיני חבריו"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

"בזכות הריאיון המתוקשר שלנו, רונאלדו חתם על עסקת ההעברה הגדולה בתולדות הכדורגל, וכעת הוא הספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, בגיל 37", הוסיף מורגן.

"הוא גם עושה את מה שהוא עשה לאורך הקריירה שלו, וזה מבחינתי נותן לו יתרון על מסי - וזה שהוא מאתגר את עצמו במדינה חדשה ובליגה חדשה, בתקופה שבה הכדורגל במזרח התיכון באמת ממריא, כמו שראינו במונדיאל בקטאר שבו מרוקו הגיעה לחצי הגמר וסעודיה ניצחה את האלופה, ארגנטינה של מסי.

"באופן אידיאלי, אני חושב שהוא היה מעדיף לשחק במועדון מוביל אחר בליגת האלופות במשך שנה או שנתיים, אבל אל נאסר הציעה לו הצעה מדהימה, ואני חושב שהאתגר החדש הזה - להעלות את הפרופיל של הכדורגל באזור חדש העולם, בדמדומי הקריירה המדהימה שלו - ממש משך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully