וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה החקירה נגד סשה זברב על התעללות בבת זוגו: "אין ראיות"

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 19:27

ארגון הטניס העולמי הודיע שלא יינקטו צעדים משמעתיים נגד הטניסאי הגרמני, למרות ההאשמות החמורות של בת זוגו לשעבר על התעעלות פיזית ורגשית: "החקירה לא הצליחה לבסס את הטענות"

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
פרשה קשה. זברב/רויטרס

ארגון הטניס העולמי (ATP) הודיע היום (שלישי) כי החקירה הנרחבת בנוגע להאשמות החריפות נגד הטניסאי הגרמני אלכסנדר זברב הסתיימה, ולא נמצאו ראיות מספקות כדי לבסס את הטענות על התעללות בבת זוגו. כתוצאה מכך, לא יינקטו נגד זברב צעדים משמעתיים על ידי ה-ATP.

החקירה שהוזמנה על ידי ה-ATP באוקטובר 2021 בחנה את ההאשמות הקשות שהעלתה חברתו לשעבר של זברב, אוליה שריפובה, שטענה שהתעלל בה רגשית ופיזית. החקירה בחנה את ההאשמות מכיוון שחלקן נעשו לכאורה בזמן טורנירי ATP (בין השאר בטורניר המאסטרס בשנחאי ב-2019).

האקסית של סשה זברב על ההתעללות: "אם תמותי בחדר שלי, יהיו לי בעיות. לכי תתאבדי ברחוב"

אולגה שאריפובה, האקסית של סשה זברב. Emmanuel Wong, GettyImages
סתירות בעדויות. שאריפובה/GettyImages, Emmanuel Wong

החוקרים ערכו ריאיונות מקיפים עם שריפובה, שברב ועם עוד 24 אנשים נוספים, כולל בני משפחה וחברים של השניים, שחקני טניס וגורמים אחרים המעורבים בסבב ה-ATP. החקירה סקרה את הטענות של שריפובה ושל זברב, כולל הודעות טקסט, קבצי אודיו ותמונות.

וכך לאחר חקירה של 15 חודשים, החוקרים הגישו את הדו"ח המלא ל-ATP, שהודיע: בהתבסס על היעדר ראיות מהימנות ועדי ראייה, בנוסף לאמירות סותרות של שריפובה, זברב ומרואיינים אחרים, החקירה לא הצליחה לבסס את הטענות על התעללות, או לקבוע שנעשו הפרות של חוקי הסבב, וכתוצאה מכך, לא יינקטו צעדים משמעתיים נגד זברב על ידי ATP.

מאסימו קלולי, מנכ"ל ה-ATP: "הרצינות והמורכבות של ההאשמות הללו דרשו תהליך חקירה יסודי ביותר ומשאבים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully