וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של סשה זברב על ההתעללות: "אם תמותי בחדר שלי, יהיו לי בעיות. לכי תתאבדי ברחוב"

האקסית של סשה זברב חשפה טפח נוסף מההתעללות שעברה על ידי הטניסאי: "הוא נתן לי אגרופים ואביו איים לתבוע אותי"

נובאק דג'וקוביץ' מפתיע מעריץ צעיר יפני/מתוך טוויטר

חברתו לשעבר של סשה זברב, אולגה שאריפובה, התראיינה לעיתונאי בן רות'נברג וחשפה טפח נוסף מההתעללות הקשה שהיא עברה לדבריה על ידי מדליסט הזהב האולימפי והמדורג 4 בעולם. השניים נפרדו בשנה שעברה אחרי מערכת יחסים רעילה, אותה זברב הכחיש.

באוקטובר האחרון הרוסייה פרסמה פוסט ארוך בו חשפה מסכת התעללויות פיזיות ונפשיות, ובין היתר כתבה על תקרית שקרתה בזמן אליפות ארה"ב הפתוחה: "ברחתי מבית המלון בו שהינו, יחפה ומוכה. עמדתי ברחוב בניו יורק ולא ידעתי מה לעשות. הוא ניסה לחנוק אותי עם כרית, חבט את הראש שלי בקיר, עיקם את ידיי ובאותם רגעים חששתי לחיי. זו לא הייתה הפעם הראשונה בה זה קורה, אבל זו הייתה הפעם הכי מפחידה".

סשה זברב, אולגה שאריפובה. Alexander Scheuber, GettyImages
זברב ושריפובה מחויכים. בחדרי חדרים זו הייתה מערכת יחסים רעילה/GettyImages, Alexander Scheuber

בריאיון לרות'נברג שפורסם אמש, שאריפובה חשפה תקרית קשה נוספת ארעה בטורניר שנגחאיי ב-2019. בזמן שזברב התכונן למשחק נגד ז'רמי שארדי, נשלחה לחדר של השניים סלסלת פירות והיא פתחה אותה, השאירה אותה על מיטת הטיפולים ומיהרה לצאת למגרש. אחרי שהמשחק הסתיים, היא הלכה עם חברה למניקור. מיד לאחר מכן, זברב התחיל להפציץ אותה בהודעות.

"הוא שלח לי תמונות של הפירות וכתב: 'למה זה פה?'. הוא התחיל לריב על הפירות. אחר כך הוא המשיך: 'למה את לא פה? למה אני צריך לנקות את זה? למה אני צריך לחכות לך? את לא אוהבת אותי?'. תמיד חיכיתי לו בחדר אחרי משחקים, אבל הפעם רק רציתי כמה שעות לעשות טיפול פנים וציפורניים".

שאריפובה סיפרה שכשהיא חזרה לבית המלון, זברב התייחס אליה בגסות רוח, צעק עליה והאשים אותה. הוא יצא מהחדר והיא - שבעה ממלחמות - נשכבה על המיטה והזריקה לעצמה אינסולין.

כשהטניסאי חזר לבית המלון, הוא מיד הבין שמשהו לא בסדר. הוא מדד לה סוכר וגילה שהרמה נמוכה בצורה מסכנת חיים. הוא מיד שפך לתוך פיה שקית של סוכר ולאחר מכן התחיל לצעוק עליה: "למה את עושה לי את זה? אם תמותי בחדר בית המלון שלי, יהיו לי בעיות".

עוד בוואלה!

אולגה שאריפובה: "זברב חבט בפניי, גססתי נפשית"

לכתבה המלאה
אולה שאריפובה, האקסית של סשה זברב. Emmanuel Wong, GettyImages
אולה שאריפובה, האקסית של סשה זברב/GettyImages, Emmanuel Wong

כששאריפובה התעוררה השניים המשיכו להתווכח וכך היה גם בבוקר למחרת. בת הזוג הציעה שהיא תעזוב את שנגחאיי באופן מיידי, זברב צרח עליה שזה הפתרון הכי טוב ואז היא הלכה להתקלח. כשהיא יצאה, הגרמני דרש שהיא תעזוב את החדר באופן מיידי. שאריפובה ביקשה כמה דקות להתלבש ואז הוא תקף אותה באלימות קשה.

"הוא התחיל לתת לי אגרופים. ניסיתי להחזיר כדי להגן על עצמי. הייתי עירומה, אני הרבה יותר חלשה ממנו, אבל הוא נשרט ממני בצוואר", היא סיפרה, "תוך כדי שהוא תקף אותי, הוא צעק עליי: 'הלוואי שתמותי, חבל שזה לא קרה אתמול - רק אל תמותי לי בחדר. את רוצה להזריק לעצמך אינסולין ולמות? לכי לעשות את זה ברחוב".

אחרי שסיים לחבוט בה ולהטיח בה עלבונות, זברב התקשר למישהו בטלפון ויצא מהחדר. שאריפובה המפוחדת רצה לשירותים ונעלה את עצמה בפנים - חששה שהוא יחזור ושוב יכה אותה. דלת החדר אכן נפתחה, אבל הפעם מי שנכנס היה אביו של הטניסאי, אלכסנדר זברב סניור.

"יש לך עד הערב לארוז ולעוף מפה", הוא אמר מבעד לדלת האמבטיה, "אם לא תעשי זאת, אני אתבע אותך. יש לי תמונות שלך מכה את בני. את זבל, אנחנו לא צריכים אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully