וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע יזכה למענק חתימה אם יישאר במכבי חיפה בעונה הבאה

30.1.2023 / 16:13

כתנאי להצטרפותו דרש שחקן ההתקפה להכניס סעיף שחרור של כמיליון שקל לאיחוד האמירויות בלבד. "בטורקיה התאכזבו מאוד מעזיבתו כי הוא היה פשוט אדיר, זה חיזוק מטורף", סיפר מקורב אליו. דוידה לא יגיע

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

דיא סבע יזכה למענק חתימה אם יישאר במכבי חיפה בעונה הבאה. השחקן ההתקפה בן ה-30 שחתם והוצג רשמית במכבי חיפה לפני זמן קצר, הכניס לחוזהו במועדון סעיף לפיו הוא יוכל להשתחרר תמורת סכום נמוך יחסית, שמוערך בכמיליון שקל, אך ורק לליגה באיחוד האמירויות. אם סבע לא יממש את הסעיף וילבש את המדים הירוקים גם בעונה הבאה, כפי שצפוי לקרות, הוא יתוגמל במענק שיוותף לשכרו שעומד על כ-450,000 יורו לעונה.

כידוע, האלופה הצליחה לגבור על מכבי תל אביב במאבק על שירותיו, כאשר סבע היה נתון למכבש לחצים מצד הצהובים, אולם הבהיר כי אחת הסיבות העיקריות לבחירתו במכבי חיפה הייתה הרצון לשחק באופן קבוע לעיני אצטדיון מלא בסמי עופר. במכבי חיפה גם החמיאו למנהל המקצועי גל אלברמן שסגר את צירוף סבע כשאמרו עליו ש"שוב הוא עבד יסודי ובשקט", כמו גם לבעלים יעקב שחר.

דיא סבע מוצג כשחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
דרש סעיף שחרור לאיחוד האמירויות. דיא סבע/אתר רשמי, מכבי חיפה

דיא סבע צפוי לחתום לשנתיים וחצי במכבי חיפה
"רצינו את דיא סבע מהרגע הראשון": מכבי חיפה מרוצה מהסיכום
בכר: "רוצים להעביר את ההכרעה הביתה". קוז'וך: "אנחנו במקום טוב"

"דיא נמצא בכושר מצוין", העיד שחקן שמאוד מקורב אליו, "מי שראה אותו בטורקיה יודע שהקבוצה שלו שם התאכזבה מאוד מכך שהוא עזב, כי הוא היה פשוט אדיר. זה חיזוק מטורף למכבי חיפה".

מי שלא יצטרף לירוקים העונה הוא אושר דוידה. בקיץ הקבוצה מהכרמל עשויה שוב לנסות ולהביא אותו, אך בשלב זה השחקן לא יגיע לכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully