וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "רוצים להעביר את ההכרעה הביתה". קוז'וך: "אנחנו במקום טוב"

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת המשחק הראשון ברבע גמר הגביע: "שמים את הליגה בצד". נתניה ללא גלאבוב וקארצב: "חיפה הטובה בארץ" (שלישי, 20:30)

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי חיפה

דיא סבע חתם באופן רשמי על חוזהו במכבי חיפה ב-24, אך יצטרף לסגל של ברק בכר רק ביום רביעי. כזכור, שחקן ההתקפה כבר היה בדרך לסיכום באנקרגוצ'ו, אבל בסופו של דבר לא טס לטורקיה, מסע השכנועים הממושך של מכבי חיפה נשא פרי והוא הצטרף בחוזה לשלוש שנים וחצי בשכר של כ-450 אלף יורו לעונה.

בחיפה מרוצים מאוד מהחתימה המסתמנת וגורם בהנהלה אמר: "רצינו את סבע מההתחלה. זה לא היה פשוט כי היו לו הצעות מהאמירויות, טורקיה ומכבי תל אביב, אבל הצוות המקצועי וההנהלה היו נחושים לצרף אותו. בצוות חשבו שהוא הישראלי הריאלי הטוב ביותר שאפשר להביא".

לקראת המשחק הראשון ברבע הגמר נגד מכבי נתניה, ברק בכר לא תירגל הרכב, אך ההערכה שיבוצעו מספר שינויים. בצוות עדיין מתלבטים האם להמשיך עם ג'וש כהן בין הקורות או שמחר להחזיר את רועי משפתי ל-11. מוחמד אבו פאני צפוי לחזור להרכב, כמו גם דילן בטובינסיקה. פייר קורנו עשוי להיכלל בסגל, אבל החלטה תתקבל רק מחר.

דין דוד הוסיף: "יש לנו שני משחקים ברבע הגמר נגד נתניה, שהיא קבוצה טובה. ננסה להשתפר ולהרים את היכולת שלנו מהמשחקים האחרונים ולשמח את הקהל שלנו".

עוד חיזוק התקפי? ברוסיה טוענים: ב"ש מנסה לצרף את איבן איגנטייב
מכבי תל אביב במגעים לצירוף קונרד דה לה פואנטה או אגיבו קמארה
מכבי ת"א לדין על קריאות גזעניות, גם מכבי חיפה והפועל ת"א זומנו

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
דרוך. בכר/שלומי גבאי

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: נתניה
קהל: 10451

בצד השני, המארחת תחסר את פלאמן גלאבוב המוצהב וגם ללא עדן קארצב, שימריא לקרוא בדיקות רפואיות וחתימה בבשקאשהיר הטורקית.

"ברור שמכבי חיפה היא הפייבוריטית, היא הקבוצה הטובה בארץ כרגע וזה נכון גם למשחק הזה", אמר המאמן רן קוז'וך." נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להביא תוצאה טובה במשחק הזה ואז נבוא לסמי עופר בשביל לעבור שלב. כן, אנחנו רוצים לעבור שלב, אבל אנחנו מודעים לזה שיש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד. כל ניצחון נותן ביטחון לקבוצה ולשחקנים ובטח לנו כצוות, זה לא משפיע על התוצאה הבאה כי בשביל התוצאה הבאה צריך לעבוד. אני חושב שאנחנו עוברים תהליך טוב, מהמשחק בקרית שמונה וגם אחר כך מול אשדוד, היו עליות וירידות אבל ברמה הכללית ובחיבור בין השחקנים אנחנו במקום טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully