וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים לצירוף קונרד דה לה פואנטה או אגיבו קמארה

אחרי שדיא סבע העדיף את מכבי חיפה למרות הצעה גבוהה יותר של מכבי תל אביב, הצהובים בשיחות לצירוף אחד משני שחקני אולימפיאקוס המבטיחים, בהשאלה עד לסיום העונה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב עושה מאמצים רבים להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי. אחרי החלטתו של דיא סבע להעדיף את מכבי חיפה חרף ההצעה הכספית הטובה יותר שקיבל ממכבי תל אביב, הצהובים פנו לאופציית החיזוק הזר ולוואלה! ספורט נודע כי הם מנהלים מגעים לצירוף אחד משני שחקני אולימפיאקוס: קונרד דה לה פואנטה האמריקני או אגיבו קמארה הגינאי. מדובר בהשאלה עד לסיום העונה, כאשר במקרה של דה לה פואנטה זה יהיה מול מארסיי המחזיקה בכרטיסו.

דה לה פואנטה בן ה-21 הוא שחקן כנף שנולד בפלורידה ועבר בגיל 10 לברצלונה. הוא גדל בלה מאסיה והגיע עד לקבוצת הבוגרים של מועדון הפאר, שם ערך את הופעת הבכורה הרשמית במשחק ליגת האלופות מול דינמו קייב בנובמבר 2020. לאחר מכן שיחק עוד פעם אחת בליגת האלופות והוסיף משחק בגביע המלך, לפני שנמכר ב-3 מיליון יורו למארסיי. בשורות הצרפתים קיבל הזדמנויות רבות, כבש שער אחד (בקונפרנס ליג) ובישל שלושה, אבל באמצע העונה נפצע בברכו ולא חזר. באוגוסט האחרון הושאל לאולימפיאקוס ובמדיה הופיע חמש פעמים. מדובר בכישרון גדול שערך את הבכורה שלו בנבחרת ארצות הברית בגיל 19.

קונרד דה לה פואנטה האמריקני. Alex Peña, GettyImages
כישרון גדול. קונרד דה לה פואנטה במדי נבחרת ארצות הברית/GettyImages, Alex Peña
הקשר הגנאי של אולימפיאקוס, אגיבו קמארה. LOUISA GOULIAMAKI / AFP, GettyImages
מרשים בשורות אולימפיאקוס. אגיבו קמארה/GettyImages, LOUISA GOULIAMAKI / AFP

בניגוד לדה לה פואנטה שהגיע לאולימפיאקוס באוגוסט, קמארה בן ה-21 הספיק לשחק מחצית בישראל מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. הקשר ההתקפי של נבחרת גינאה (שער אחד ב-17 משחקים) עבר ליוון בקיץ 2021 מקבוצת המילואים של ליל וסיפק עונת בכורה מרשימה, במהלכה כבש חמישה שערים ובישל חמישה נוספים בדרך לזכייה באליפות. העונה מעמדו פחת, בין היתר בשל הצטרפותו של חאמס רודריגס, והוא שיחק רק שש פעמים בליגה. את שערו היחיד העונה הבקיע במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully