וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטענה ליריקה של ניסנוב: דובר מכבי תל אביב הגיש תלונה במשטרה

30.1.2023 / 10:59

למרות שהכחיש, בעלי הפועל תל אביב יעמוד לדין על האירוע שצוין בדו"ח השופט, ועופר רונן מעוניין שיוצאו צילומי האבטחה מבלומפילד כדי להוכיח כי אמת דיבר

דובר מכבי תל אביב עופר רונן הגיש אתמול (ראשון) תלונה במשטרה נגד אחד מבעלי הפועל תל אביב, איציק ניסנוב, בטענה כי האחרון ירק עליו במהלך ההפסקה בין המחציות בדרבי שלשום.

כזכור, במכבי תל אביב טענו שניסנוב קרא לערן זהבי "אפס" בירידה לחדרי ההלבשה באצטדיון בלומפילד, ולאחר שרונן ביקש לדעת מדוע הבעלים התנהג כך, התפרץ ניסנוב לעברו וירק עליו. השופט הרביעי במשחק, אביעד שילוח, היה עד לאירוע ודיווח על כך לשופט הראשי שניר לוי, שציין זאת בדו"ח המשחק.

אחרי שבהפועל תל אביב הכחישו את דבריו וטענו לעובדות אחרות, רונן החליט להתלונן במשטרה כדי שזו תחקור את המקרה, ובעיקר תוציא את קטעי הווידאו של האירוע ממצלמות האבטחה בבלומפילד. על פי גורם במכבי תל אביב, רואים בבירור כי רונן דובר אמת, ובכל מקרה קיימת ציפייה שהמשטרה תטפל בסיפור בכובד ראש.

עופר רונן-אבלס, דובר מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
דובר מכבי תל אביב, עופר רונן/אודי ציטיאט

מאחר שהמעשה של ניסנוב צוין כאמור בדו"ח, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את בעלי הפועל תל אביב. בנוסף, שתי הקבוצות יעמדו לדין בגין התנהגות האוהדים שלהן. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully