וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א טוענים: איציק ניסנוב קרא לזהבי "אפס" וירק על הדובר

28.1.2023 / 21:23

השופט הרביעי היה עד לאירוע, הפועל ת"א הגיבה: "לא היה ולא נברא. הקריאה הייתה של ערן. מוטב שיובאו הוכחות בטרם צולבים"

אוהדי מכבי תל אביב פורצים משער 8 לשער 11 באצטדיון בלומפילד בדרבי/צילום: אריאל שלום, יניב טוכמן. עריכת וידאו: טל רזניק

לא רק ביציעים התרחשו מהומות ואירועים מצערים בדרבי התל-אביבי הערב (שבת), אלא גם בין אנשי הפועל ומכבי, כאשר בהפסקה בין המחצית חל עימות מכוער בין איציק ניסנוב לערן זהבי.

במכבי תל אביב טוענים כי בעת שזהבי היה בדרכו לחדר ההלבשה, ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב, התנפל עליו בצעקות "יא אפס". דובר המועדון הצהוב עופר רונן, שהיה עד לאירוע, ניגש אל ניסנוב ושאל "מה אתה רוצה מערן?". בתגובה, כך טוענים במכבי, ניסנוב ירק על רונן וכל זאת אל מול עיניו של השופט הרביעי במשחק, אביעד שילוח. האחרון אישר בפני הדובר כי הוא הבחין במתרחש.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אירוע מכוער. ערן זהבי/קובי אליהו

הפועל תל אביב מסרה רשמית בתגובה: "במחצית המשחק התרחש עימות מילולי בין הבעלים איציק ניסנוב לערן זהבי. ניסנוב פנה לערן ושאל מדוע הוא לא מחזיר את הכדור לאחר עבירה. בתגובה, ערן קרא לעברו 'מי אתה בכלל? יא אפס', כך לפי עדי ראייה שנכחו במקום. לגבי הטענה ליריקה מצדו של הבעלים, איציק טוען שלא היה ולא נברא. מוטב כי בטרם צולבים אדם על סמך טענות בלבד מצידו של מועדון כזה או אחר, יובאו לכך הוכחות אמיתיות - ולא 'טענות' שהופכות במהרה לכותרות חסרות אחריות, כאילו מדובר בדברי אלוהים חיים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לפני המשחק עמדו למבחן הרשתות באצטדיון בלומפילד, שעל מנת לייצרן ולהתקינן לקראת הדרבי עמלו בשני המועדונים בחודשים האחרונים, והפארסה הגיעה 25 שניות בלבד בתוך המשחק כשהאבוקות חוררו את הרשתות ונחתו על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully