וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדים של הפועל תל אביב תלשו במחאה דגל ישראל שנתלה ביציע

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 8:01

הסלוגן "לא מייצגים את ישראל" עבר את הגבול? סרטון ובו נראים אוהדים מורידים בהפגנתיות דגל ישראל לפני הדרבי עורר סערה גדולה ברשת. רוב האוהדים התנגדו לתלישת הדגל ובמקום התפתחה מהומה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

תקרית לא שגרתית התרחשה אתמול (שבת) בדרבי התל אביבי, כשלפני המשחק נרשם ויכוח סוער בין אוהדים של הפועל תל אביב על רקע תלייה של דגל ישראל ביציע של האדומים.

כידוע, אחד הסלוגנים שאפיינו את הפועל תל אביב היה "לא מייצגים את ישראל, רק את הפועל", במסר שמבהיר שהמחויבות היא קודם כל כלפי המועדון ורק אחר כך, אם בכלל, כלפי המדינה.

הפעם לעומת זאת נראה ויכוח די סוער בין אוהדים, ובסופו של דבר מספר גברים הורידו באלימות את הדגל שנתלה. בעקבות הוויכוח אף פרצה תגרה בין כמה מהנוכחים, על ויכוח שגלש לאלימות. יש לציין שלאחר מכן, אוהדים רבים התנגדו לתלישת הדגל וקראו "אל אל ישראל" בתגובה לתקרית.

עוד בנושא
במכבי ת"א טוענים: איציק ניסנוב קרא לזהבי "אפס" וירק על הדובר
סילבס: "שמח מההופעה שלנו, לא מהתוצאה. בטח אחרי ההרחקה"

הסרטון עורר לא מעט תגובות נסערות ברשת. "מה עם הכבוד לדגל ישראל?", שאלו רבים, בעוד אחרים כתבו "מגעיל", "להקיא", "תתביישו", ועד כהנה וכהנה.

כזכור, לפני מספר שבועות שדר "רדיו ירושלים" אלעד עמדי התייחס לדיווחים זהים, על כך שלכאורה אוהדים של הפועל ירושלים לא מרשים לתלות ביציע דגלי ישראל. הוא הגיב בצורה אלימה ומאיימת, והושעה ואף נתבע על ידי הנהלת הפועל ירושלים.

במשחק בבלומפילד הפועל תל אביב סיימה בתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב בקרב העירוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully