וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "שמח מההופעה שלנו, לא מהתוצאה. בטח אחרי ההרחקה"

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 22:44

מאמן הפועל תל אביב לא היה מרוצה מהתיקו בדרבי: "חבל שלא הצלחנו לשבור את הרצף. הם ההתקפה הטובה בליגה והצלחנו לשמור אותם ללא שערים, אבל יש תחושת החמצה". אייבינדר: "הראינו הרבה תשוקה, יכולת ולצערנו, גם חוסר מזל"

אוהדי מכבי תל אביב פורצים משער 8 לשער 11 באצטדיון בלומפילד בדרבי/צילום: אריאל שלום, יניב טוכמן. עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב קטעה הערב (שבת) רצף של ארבעה הפסדים רצופים בדרבי, כשסיימה ב-0:0 מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. האדומים הציגו משחק לחימה בלתי מתפשר וגם לא היו רחוקים מלנצח את היריבה המרה לראשונה זה 24 משחקים, אך גם הנקודה בוודאי תספק אותם, אף שמדובר במשחק עשירי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. שניר לוי היה "איש המשחק", כשהעניק שני פנדלים לאדומים וגם הרחיק את אופיר דוידזאדה, אבל ביטל את ההחלטות בסיוע ה-VAR.

צפו: עשרות אוהדי מכבי ת"א פרצו משער 8 ל-11, הרשתות בבלומפילד פישלו
תיקו ראשון העונה: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 ביתי מול בני ריינה
צרפתי: "משבר? כל קבוצה חווה גלים מסוימים במהלך העונה"

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יצאו מאוכזבים. סילבס/קובי אליהו

חיים סילבס סיכם משחק נוסף בו הפועל לא הצליחה לנצח בדרבי, אך השיגה נקודה חשובה: "מרגישים החמצה. הצלחנו להגיע לכאן חרף הרגשה של פערים גדולים מסביב. שיחקנו בצורה מסוימת כדי לגרום למכבי להסתבך. עוד לפני ההרחקה המשחק היה שקול מאוד, בטח אחרי ההרחקה הייתה לנו הזדמנות נהדרת לנצח את הדרבי. שמנו אותם על מינימום מצבים. הם ההתקפה הטובה בליגה והצלחנו לשמור אותם על אפס שערים. נלחמנו על הגאווה שלנו ושל הקהל. שמח מההופעה של השחקנים, לא מהתוצאה".

"מאמן האדומים הוסיף: היו דגשים ספציפיים על השטחים המצומצמים של מכבי, ידענו שאפשר באזורים האלה לחטוף כדורים ולצאת קדימה. היה מספיק מקום לעשות את זה אפילו יותר, במחצית השנייה הרגשנו שחבל שלא הצלחנו. הפנדלים בוטלו בצדק. היינו עם אפס טעויות וחבל שלא הצלחנו לשבור את הבצורת של תשע שנים".

עוד בוואלה!

במכבי ת"א טוענים: איציק ניסנוב קרא לזהבי "אפס" וירק על הדובר

לכתבה המלאה
אלכסנדר בולייביץ' שחקן הפועל תל אביב טוען לנגיעת יד. קובי אליהו
הבינו בהפועל שלא היו פנדלים. בולייביץ'/קובי אליהו

"על השינויים תוך כדי המשחק והתחושות על התיקו: עשיתי חילופים התקפיים, כי תיארתי לעצמי שאפשר להבקיע. יכולנו להגיע ליותר מצבים, לצערי הרב לא הצלחנו לכבוש שער, גם ב-11 מול 11. צריך לומר את זה - לפני הדרבי השאלה הייתה כמה הם יבקיעו מולנו, ואחרי זה נתן לנו ביטחון לקהל. יש הרגשה של החמצה. המשחק הלך אלינו ככל שהוא התקדם. לפני המשחק הייתי לוקח תיקו, אבל בסופו של דבר הקהל נתן הופעה והרים את השחקנים וחבל שלא הצלחנו. הדבקנו את הקהל באמונה, יש לנו עוד המון מה לשפר".אני והצוות ספגנו את התחושות של כולם מסביב כל השבוע. חששנו, אך ידענו למה להתכונן. גאה בהופעה של הקהל בדרבי הראשון שלי".

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב עם דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
גאה בקהל וביכולת של קבוצתו. איינבינדר/קובי אליהו

דן איינבינדר סיכם: "קודם כל, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים. אנחנו מאוכזבים מאוד, חושב שבאנו עם תוכנית משחק שרוב דקות המשחק עבדה. המחצית השנייה אפילו הייתה טובה יותר. הייתה דחיפה אדירה מהקהל. הראינו הרבה תשוקה, יכולת וחוסר מזל, לצערנו".

על האבוקות: "היינו מעדיפים שהמשחק יתחיל בזמן ולא נתעכב. זה חלק מהתפאורה, כל עוד זה עובר בשלום אז הכל טוב".

על הפנדלים שנשרקו ובוטלו: "לקחנו את זה טוב, המשכנו ללחוץ על מכבי והאמנו שאנחנו יכולים לנצח עד הדקה האחרונה. גאה בכל הקבוצה. האוהדים ראו היום שאנחנו מעריכים כל אחד ואחת שהגיעו. עשינו הכל כדי לשמח אותם ונקווה לעשות זאת בהמשך. סילבס? לא פשוט להחליף שלושה מאמנים בעונה אחת. חושב שרואים לאחרונה שאנחנו מתגבשים לצורת משחק שמתאימה לחיים. מתרכזים במשחק החוץ מול ריינה, יהיה שם קשה אפילו יותר וננסה לראות איך נוציא משם שלוש נקודות".

שניר לוי מבטל את הפנדל של הפועל תל אביב. אריאל שלום
הסביר את החלטותיו. שניר לוי/אריאל שלום

שופט המשחק שניר לוי אמר על החלטותיו: "שתי החלטות שהייתי קרוב ולא הבחנתי ראשון, גם במקרה הראשון שראיתי את גאנם לוקח את הכדור והיה נראה שהיה מגע, וה-VAR הראה שלא. גם במקרה השני, חוסר ריכוז, טוב שיש את ה-VAR שמתקן אותנו במקרים האלה ולא השתנה המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully